m-momr Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 ingen kloke huer? eller ingen som gidder? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sånn som jeg har forstått det: USB-Hub deler opp slik at du får flere porter på dataen din. USB-Switch gjør at du kan dele en USB port til flere dataer. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 En USB-Hub gjør en kontakt til flere. En USB-Switch brukes til å lage en nettverkstilkobling via USB. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 ok, er noen av svarerene her bassert på sikkert info, eller gjetter dere? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg tror det stemmer ganske bra.. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg tror det stemmer ganske bra.. ok, samma det gentlig, jeg skal ikke kjøpe det, bare lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå