Spragleknas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sliter med å pakke de opp.. er forskjellige image gfiler... prøvd nero og deamon tools. Andre prg. som er egnet? Har også filer med tusen xxxx.r01 , r02 etc ext.... hadde et prg for å pakke disse ut men husker ikke hvilket (har formatert ) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 De filene (xxxx.r01 etc.) kan du pakke ut med WinRAR. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Dvs, høyreklikk på; jeg vil tippe den første .rar fila, så "Extract Here" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 For å svare på topic: Telesync er filmer som er filmet med videokamera i en kinosal, og lyden er tatt fra en ekstern kilde (teleslynge f.eks). Kvaliteten er fullstendig ræva. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Som sagt: Bildekvaliteten er mindre god (lite farger, men er filmet med et OK kamera som regel), men lyden er som den skal være. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 takker!!!! Ellers: har noen bin/cue filer hverken nero eller deamon fikser.... noen alternativ? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 takker!!!! Ellers: har noen bin/cue filer hverken nero eller deamon fikser.... noen alternativ? Både Nero og Daemon-Tools støtter Bin/Cue. I Deamon trenger du bare å åpne Cue fila. I Nero går du inn i Burning Rom --> File --> Open så dobbelklikk på Cue fila dersom jeg husker rett. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg for min del skjønner ikke at folk orker å se på hverken cam, telesync eller telecine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå