håvard87 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen spørsmål; - Kan Nokia 6630 spille av andre filmfiler enn 3gp? - Hvor høy oppløsning kan filmen ha? 208x176? (Eller funker ikke høyere oppløsning enn QCIF=176x144?) - AAC-lyd i 3gp-filen? Et litt mer konkret spørsmål; kan Nokia6630 spille av 3gp-filer (eller mpeg/avi hvis det er mulig) med AAC-lyd og oppløsning på 208x176 så man kan se den bra i fullskjerm-modus? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Legger du inn et codec (Følger med SmartMovie) kan du spille konverterte .avi filer. AAC-lyd vet jeg ikke noe om. SmartMovie er et gennialt program når du skal se film på mobilen. Bra kvalitet i widescreen format. Les mer om SmartMovie her: http://www.lonelycatgames.com/mobile/smart...smartmovie.html Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kjøp SmartMovie, ja. Da slipper du å måtte se filmer i 15 FPS (ikke helt sikker, men mener 3GP hadde maks. 15). Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Stemmer. 3GP har 15 FPS (Frames Per Second) og encodet .avi fra SmartMovie har mellom 24 og 30 FPS. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Er fullstendig klar over at SmartMovie er konge, men jeg gidder ikke betale 200 kroner for et mobil-program! Er det noen som vet hvor gode (oppløsning, lyd, fps) film-filer man kan se på mobilen som spilles av i RealPlayer? Jeg bruker Mpegable x4 live for å konvertere filmene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå