enden Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det blir ett saftig julebord. Jepp Angående fontenen så er den selvfølgelig ikke på kontoret, men i gangen utenfor Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 De hadde 2,1 mill til overs Det blir ett saftig julebord. Jeg tipper on the contrary at det blir en saftig bestilling på diverse nettbutikker. Dessuten må jo noen betale maskinene til Øyvind Dahle DrE Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Samma det.. Husker ikke hva jeg skrev engang.. REgner med at du hadde en god grunn Men hvorfor er det fototforbud på serverrom? Er nok pågrunn av sikkerhet. Hos Siemens er serverrommet laget slik at det blokkerer mobil signaler, og i tillegg er det 3-4 kameraer plassert på strategiske plasser. "Better safe than sorry" Endret 20. desember 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Samma det.. Husker ikke hva jeg skrev engang.. REgner med at du hadde en god grunn Men hvorfor er det fototforbud på serverrom? Serverne er nok verdt MYE penger og det er tryggere at ingen vet hva som er der inne så de ikke lager noen planer om å rane dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis hw.no hadde 2,1 mill "til overs", så synes jeg at de burde bruke litt penger på å sette opp webcam'er på samtlige kontor slik at vi har noe å se på om det er litt dødt på forumet en dag... Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Aner jeg Big Brother @ hardware.no Hadde vært kult, fått med seg alle intrigene som foregår i bakgrunnen. Ett slags Hotel Hardware, ett hjem for oss, ett hjem for deg. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Aner jeg Big Brother @ hardware.no Hadde vært kult, fått med seg alle intrigene som foregår i bakgrunnen. Ett slags Hotel Hardware, ett hjem for oss, ett hjem for deg. En ideè som må diskuteres mer Lenke til kommentar
Mira Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 [Dessuten må jo noen betale maskinene til Øyvind Dahle Eller arrangere en giga-compo på GetTogether Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skal vedde for at det som finnes i det racket i serverommet ikke er billig, så jeg kan godt forstå at å legge ut bilder ikke er en lur ide. Lenke til kommentar
SgtPepper Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) urelevant, svarte på noe langt bak i tråen uten å se at det var 3 sider Endret 20. desember 2004 av SgtPepper Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Aner jeg Big Brother @ hardware.no Hadde vært kult, fått med seg alle intrigene som foregår i bakgrunnen. Ett slags Hotel Hardware, ett hjem for oss, ett hjem for deg. Heaheahea Så kanskje vi får se til noen flere episoder lik denne: LINK TIL FILM Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Her var det mest tull. Legger dere ut budsjettet slik at vi kan se hva som kommer inn og ut eller? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 kan jeg foreslå litt mindre off topic her? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 De hadde 2,1 mill til overs Når? Personlig har jeg ikke noe med økonomi å gjøre, så har ikke de nøyaktige tallene, men hvis dette faktisk stemmer er det en veldig hyggelig overaskelse. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skatteopplysningene til HW.no er vel offentlige? Det er vel bare å vente på en feature artikkel i DN så har vi det Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Samma det.. Husker ikke hva jeg skrev engang.. REgner med at du hadde en god grunn Men hvorfor er det fototforbud på serverrom? Serverne er nok verdt MYE penger og det er tryggere at ingen vet hva som er der inne så de ikke lager noen planer om å rane dem Skal nå ikke se bort ifra at datane som ligger på server'ne er mer kritiske (webshopper som sitter med VISA-nummer, sikkert noe bedriftshemmeligheter osv... Servere i seg sjøl er som regel forsikret, men innholdet derimot .... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 store serverrom er stort sett ganske kjedelige. de er iskalde, bråkete og det er normalt sett veldig lyst der. er riktignok noen små, blinkende lys foran og bak på rackene, men det er grenser for hvor lenge man lar seg underholde av dem. Lenke til kommentar
salif Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Omsetning: 4 347 000 Resultat: 1 394 000 Uten at jeg vet om det er sikre tall. shoot me if i'm wrong Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Omsetning: 4 347 000 Resultat: 1 394 000 Uten at jeg vet om det er sikre tall. shoot me if i'm wrong Hentet fra Brønnøysund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg