Gå til innhold

bilder av hw.no lokalet

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med servere hele dagen, og ja, de skal bråke. I et rack kan det bli rimelig varmt, og enkelte av kundene jeg bygger for tester maskinene på 80 grader i to uker før de går god for stabiliteten. Vifter som fungerer lenge og dytter mye luft er alfa og omega. Idag har jeg tilogmed byttet ut standard CPU-vifter med deltaer for å sikre driftstid i en rackmaskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men svarte... har fortsatt for meg at dere har dedikerte lokaler?

santaxx: en server SKAL bråke! I Hp prolianten på jobb er det 9 vifter... og det er en rack monterbar.

ja jeg har heller aldri sagt dem ikke skal bråke bare det var det jeg husker fra den video klippen som ble pasta litt før her ;)

Lenke til kommentar

Ikke hør på de! Jeg vet sannheten om deres lokaler. "lokalene" som de kaller det er et fuktig kjellerrom hjemme hos morra til en av de. "Serverne" er hovedkort som ligger løst på tomme grandiosa-esker på gulvet. Når forumet er nede, så er det som oftest på grunn av rotter som har gnagd på hardware`n

Lenke til kommentar
Ikke hør på de! Jeg vet sannheten om deres lokaler. "lokalene" som de kaller det er et fuktig kjellerrom hjemme hos morra til en av de. "Serverne" er hovedkort som ligger løst på tomme grandiosa-esker på gulvet. Når forumet er nede, så er det som oftest på grunn av rotter som har gnagd på hardware`n

:p

Lenke til kommentar

lol

Lenke til kommentar

Akam deler kontorer med Hardware og Gamer. Der "bor":

Martin, redaktør på Akam.

Tor Henning, Raymond og jeg, på drift.

Tor Steinar, gamer.

Rolf og Stefan, hardware

Per Øivind, daglig leder

Kristian og Odd Ivar, selgere.

SnowDOG: Hvis du har sett en idiot bli tvunget til å danse kosakkdans på kameratester, så er det jeg som ikke leste den lille skriften i ansettelses-kontrakten! ;)

Lenke til kommentar

Akkurat som om noen innfødte tror at du tar litt av sjela dems når du tar ett bilde av dem, så tror eierne av serverne at litt av innholdet i serverne blir borte når man tar bildet av dem. :p

Nei, seriøst, kan noen komme med en forklaring. Virker litt dumt med fotoforbud av utsiden på en datamaskin.

Redd for at noen skal ta "bilde" av hva som er inni? Hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...