enden Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg jobber med servere hele dagen, og ja, de skal bråke. I et rack kan det bli rimelig varmt, og enkelte av kundene jeg bygger for tester maskinene på 80 grader i to uker før de går god for stabiliteten. Vifter som fungerer lenge og dytter mye luft er alfa og omega. Idag har jeg tilogmed byttet ut standard CPU-vifter med deltaer for å sikre driftstid i en rackmaskin. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 men svarte... har fortsatt for meg at dere har dedikerte lokaler? santaxx: en server SKAL bråke! I Hp prolianten på jobb er det 9 vifter... og det er en rack monterbar. ja jeg har heller aldri sagt dem ikke skal bråke bare det var det jeg husker fra den video klippen som ble pasta litt før her Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 men har for meg at det var et bilde fra deres kontorer vedrørende en test av ett eller annet creative lydsystem... Lenke til kommentar
friskies Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ikke hør på de! Jeg vet sannheten om deres lokaler. "lokalene" som de kaller det er et fuktig kjellerrom hjemme hos morra til en av de. "Serverne" er hovedkort som ligger løst på tomme grandiosa-esker på gulvet. Når forumet er nede, så er det som oftest på grunn av rotter som har gnagd på hardware`n Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ikke hør på de! Jeg vet sannheten om deres lokaler. "lokalene" som de kaller det er et fuktig kjellerrom hjemme hos morra til en av de. "Serverne" er hovedkort som ligger løst på tomme grandiosa-esker på gulvet. Når forumet er nede, så er det som oftest på grunn av rotter som har gnagd på hardware`n Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ikke hør på de! Jeg vet sannheten om deres lokaler. "lokalene" som de kaller det er et fuktig kjellerrom hjemme hos morra til en av de. "Serverne" er hovedkort som ligger løst på tomme grandiosa-esker på gulvet. Når forumet er nede, så er det som oftest på grunn av rotter som har gnagd på hardware`n lol Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har sett noen kontorer på akam's sine film opptak tester av kamaraer. Er det disse som er hw.no sine kontorer eller akam sine? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Akam deler kontorer med Hardware og Gamer. Der "bor": Martin, redaktør på Akam. Tor Henning, Raymond og jeg, på drift. Tor Steinar, gamer. Rolf og Stefan, hardware Per Øivind, daglig leder Kristian og Odd Ivar, selgere. SnowDOG: Hvis du har sett en idiot bli tvunget til å danse kosakkdans på kameratester, så er det jeg som ikke leste den lille skriften i ansettelses-kontrakten! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ble mitt innlegg regnet som spam, siden noen slettet det? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du skal ikke se bort fra at det var min dåd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Samma det.. Husker ikke hva jeg skrev engang.. REgner med at du hadde en god grunn Men hvorfor er det fototforbud på serverrom? Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Akkurat som om noen innfødte tror at du tar litt av sjela dems når du tar ett bilde av dem, så tror eierne av serverne at litt av innholdet i serverne blir borte når man tar bildet av dem. Nei, seriøst, kan noen komme med en forklaring. Virker litt dumt med fotoforbud av utsiden på en datamaskin. Redd for at noen skal ta "bilde" av hva som er inni? Hehe. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Lokalene til hw.no er barske. Det er tilogmed fontene innendørs der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Lokalene til hw.no er barske.Det er tilogmed fontene innendørs der. og boblebad da eller? DET forklarer hvorfor serverane er nede hele tida... :!: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tjener dere no særlig på reklame og sånn eller? Det koster vel en del og drive dette her, så hadde vært litt morsomt og vite om alle inntekter går til betaling av utgifter, eller blir det noe til overs? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mener å ha sett i en post en gang at de hadde 4,1 mill i budsjett, men alt blir borte til lønninger, servere, og aksjonærer elns... Stemmer dette? /me vil også se bilde av lokalene Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mener å ha sett i en post en gang at de hadde 4,1 mill i budsjett, men alt blir borte til lønninger, servere, og aksjonærer elns... Stemmer dette? /me vil også se bilde av lokalene De hadde 2,1 mill til overs Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 De hadde 2,1 mill til overs Det blir ett saftig julebord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg