JKJK Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har for meg at dere har egne lokaler. Hadde vært kult om dere kunne lagt ut en billedserie av lokalene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tror ikke hw.no har så veldig mange lokaler, men jeg lurer på hvor serveren står...om det på loftet til en av hw.no gutta, eller har eget rom med "dedikert" kjøling.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 vært fett å sett Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det hadde faktisk vært ganske morsomt ja... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tror de har visst bildene engang Tviler på at det er en hw nerd som har serveren under senga hvertfall Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tipper det ser no' sånt ut: Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Kontorene ser ut som helt vanlige kontorer, så jeg tror ikke det er så veldig spennende... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Enten så ser de slik ut: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Eller så ser det sånn ut: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvis vi ser på Nicklas sine gjettinger, ville jeg satset på den første. Men hvis man skal resonere litt logisk, så er det kanskje den siste. Forumet her er jo bare _litt_ ustabilt, eller hva? Synes det er nede nesten en gang i uka... Da passer det bra inn. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Står i servern på Blinder, i Oslo? Whatever-parken eller noe sånt? Edit: Forskningsparken! http://forum.hardware.no/img/div/my_1.gif http://forum.hardware.no/img/div/my_2.gif <knatten bryter inn>iik! også bilde av meg i motlys!</knatten> Endret 17. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 var det ikke videoklipp av en av serverne en gang her? for en stund tilbake med lyd, bråkte visst fælt! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) men svarte... har fortsatt for meg at dere har dedikerte lokaler? santaxx: en server SKAL bråke! I Hp prolianten på jobb er det 9 vifter... og det er en rack monterbar. Endret 17. desember 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
knatten Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei hei! Vi har kontorer i Fred Olsens gate 1 i Oslo. Serverne våre står hos MCI på Vollebekk, i et stort fint serverrom Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei hei! Vi har kontorer i Fred Olsens gate 1 i Oslo. Serverne våre står hos MCI på Vollebekk, i et stort fint serverrom Kan vi få en presentasjon av skjønnheten ? *tafse tafse* Kanskje litt bilder eller noe.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei hei! Vi har kontorer i Fred Olsens gate 1 i Oslo. Serverne våre står hos MCI på Vollebekk, i et stort fint serverrom Flytta, eller ligger det i forskningsparken? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 var det ikke videoklipp av en av serverne en gang her? for en stund tilbake med lyd, bråkte visst fælt! Det stemmer Sjekk ut http://www.hardware.no/diverse/filer/servere.AVI Dette er riktignok fra 2002, slik at serverne ikke er like råe nå som de var den gang... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sjekk ut http://www.hardware.no/diverse/filer/servere.AVI Og bare hør på god lyden på de^^ Genialt Lenke til kommentar
knatten Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er desverre forbudt å fotografere på serverrommet. Det ser veldig tøft ut der, så det er litt synd! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg synes å huske å ha sett noen bilder fra ett av kontorene. Virket som helt normale kontorer med pene maskiner ryddige pulter, lite på de lyse veggene og 2-3 personer i 20-årene. Jeg har tidligere hørt en del om serverne og synes å huske at de har leid noen U med plass i et serverskap i et skikkelig serverrom. Det er vel et år siden jeg hørte om dette men tror det er snakk om 2-3 servere basert på dual-opteron, 2-4GB ECC DDRram, SCSI-disker i raid1 eller Raid5, doble Intel 1Gbit NIC osv. Hver av serverene drev forskjellige ting. Tror en server er til forumet, en til websidene og .. eh.. Det var kanskje 2 servere? (ikke skyt meg om jeg tar feil eller det har endret seg det siste året) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg