wil Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Linux partisjonene som ble opprettet er jo ikke der i det hele tatt de da, og de står bare pqrp der som det skal stå navnet på disken, så nå skjønner jeg ingen ting, jeg vil bare ha tilbake windows partisjonen min dvs. den partisjonen som heter D: og jeg vil selvfølgelig fjerne linux partisjonen og linux swap partisjonen, men ingen av de verken linux eller swap partisjonen eller D: er over listen over hvor mange partisjoner som er på datamaskinen. må jeg installere linux for å slette partisjonene eller slipper jeg. PS: når hadde begynt å opprette så kom det at den med move D: kan det ha noe med det å gjøre. Please gi meg svar så fort som mulig. [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-06-04 18:43 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 HVOR er de ikke listet opp? Går fint å slette alle mulige partisjoner i partition magic. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 den er ikke listet opp hverken linux partisjonene eller windows partisjonen. kan noen hjelpe meg, meg hvordan jeg kan få fram den ene windows partisjonen og ikke slik det er nå at ikke D: stasjonen er flyttet eller hva dere no sa. Please gi meg svar. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 18:39, wil skrev:den er ikke listet opp hverken linux partisjonene eller windows partisjonen. kan noen hjelpe meg, meg hvordan jeg kan få fram den ene windows partisjonen og ikke slik det er nå at ikke D: stasjonen er flyttet eller hva dere no sa. Please gi meg svar. Kan jo hende at Partition Magic har klikka. Avbrøt du partisjoneringen kan jo også noe ha gått galt. Hvis det er umulig å fikse det i PM, kan du evt. prøve Ranish Partition Manager (www.ranish.com), den klarer også å slette alle partisjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå