TroNyX Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen her som har merka det problemet at dersom du plugger musa rett i uten og ha installert driverne, så installere driverne og SÅ restarte pcen at musa ikke virker? PS: Jeg kjører musa på 500 hz i windows xp pro Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skal vist være et vanlig problem, er vist fiksa i de nyeste driverene Lenke til kommentar
spetter Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har skjedd noen ganger at musa har strøm med en gang maskina starter, og slutter å lyse når windows er ferdig loadet opp. Da har jeg bare tatt å dratt ut og inn usb kontakten og alt funker Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen her som har merka det problemet at dersom du plugger musa rett i uten og ha installert driverne, så installere driverne og SÅ restarte pcen at musa ikke virker? PS: Jeg kjører musa på 500 hz i windows xp pro Gjorde akkurat det med de driverne som fulgte med. Funka fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå