Jaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Blir bare bedre og bedre dette! Prøver på noe lignede i qbasic, men ser ikke så bra ut enda.. Problemet der, er at man må laste hele mappet inn i et "array"... (noe jeg fikk hjelp til ) Endret 4. januar 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Problemet der, er at man må laste hele mappet inn i et "array"... (noe jeg fikk hjelp til ) Syntes nå at det gikk fint jeg da - problemet mitt er å tegne opp kartet korrekt på displayet. Kommer nok til å greie det - vet hvor feilen ligger og hva den er. Sliter bare med å løse den Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Joda.. fikk det omsider til selv da.. men bruker en annen metode nå. Den leser inn mappet, tegn for tegn og analyserer tegnet. Så setter det den rette fargeatributten, og tegner tegnet, så gå den til neste tegn og repeterer prosessen til hele mappet er tegnet. På den "gamle" måten fikk jeg bare en farge på alt Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøvde nettopp spillet, det var kjempebra! Men håper at du får grafikk i stedet for tekst snart... eller var det meningen at det skulle være tekst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå