zypher_ut Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Spillet ditt høres bra ut, men hos meg funker det ikke. Får denne feilmeldingen: Du finner filen HER. Det er sikkert en av filene som føler med visual basic. Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Stemmer det. Hadde ikke VB installert akkurat da jeg prøvde det Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vet du hvorfor? Sleng ut kildekoden, så kan jeg se på den. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Vet du hvorfor? Sleng ut kildekoden, så kan jeg se på den. Den er lik som den du la ut i de første postene her. Problemet var det samme der også. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Her er versjon 1.3 EDIT: Nå gjør jeg ikke mer idag. SUN.zip Endret 31. desember 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Bytt ut linje med dette: ReDim Map(0 To Form1.lstMapBuff.ListCount - 2, 0 To Len(Form1.lstMapBuff.List(0))) Jeg skjønner ikke helt hvorfor det løser problemet, men å gjøre det uten Preserve gjør ingen ting. Edit: Forresten, når man går opp level og får mer liv, fylles det helt opp. Skal det være slik? Endret 31. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Takk, det funka bra. Og ja, det er meninga å få fullt liv når man går opp i level. (Er akkurat som i diablo 2:p) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Her er versjon 1.4, den har følgende forbedringer: * Spillet krasjer ikke lengre om det er forskjellig størrelse på kartene * Spillet krasjer ikke lengre når man dør * Man kan kjøpe ting i butikkene * Man kan få tak i liv-drikker som fyller opp 50 liv * Man kan bruke liv-drikker både fra inventory og på kamp-skjermen * La til 1 kart (nå er det 7 + shop1) SUN.zip Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ganske bra! Elsker sånne spill! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Forslag til forbedringer, noen? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Mere våpen osv... Men det adder du vell etterhvert uansett? EDIT: Typo.. Endret 3. januar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jepp så klart, alt til sin tid. Skal bare få på plass alle funksjoner og sånn først Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nice spill! Eneste som trekker ned er de_litt_for kraftige fargene... Forresten når regner du med at neste versjon kommer ut? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Den kommer ut når jeg har finni på nok nytt til å kalle det en ny versjon Hva slags farger synes du at jeg skal bruke da? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm.. Klarer ikke å komme på noen farger akkurat nå, men kan du ikke lage flere fargevalg eller noe sånt så brukeren selv kan velge? (hvis det er mulig) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kan jeg sikkert, men hva mener du liksom? Fargen på "personen" du er, eller fargen på gresset (burde nok være grønn eller? hehe) eller fargene på menyene å sånn? Endret 3. januar 2005 av zypher_ut Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Blir vel fargene i naturen... Men det er jo bare min personlige mening Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva med å legge all infoen og menyen i pictureboxen? Noe som dette, bare tekstbasert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Damn, er faktisk ikke så vært det her nei. Ble inspirert selv og prøver meg på å lage en kopi her. Er mye arbeid Så stå på. Genialt spill Endret 4. januar 2005 av Blib Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hva med å legge all infoen og menyen i pictureboxen? Noe som dette, bare tekstbasert. Hmm, det kan jeg jo alltids gjøre, har ikke hatt noe særlig tid i det siste.. Blir jo litt vanskeligere da (for å være ærlig så aner jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det, men finner det vel ut etter hvert Er jo greit med en utfordring uansett hehe) Edit: skriveleif Endret 4. januar 2005 av zypher_ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå