DFLW Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har tenkt å kjøpe en bærbar til skole bruk, dette så ut til å være en bra deal. Er dette greit nok, eller bør en ha mer ram f. eks. og må en bytte mellom dvd-spiller og diskettstasjon eller er begge integrerte? Kommer prisenen til å falle på PIII system nå når PIV har kommet, og evt. når vil det skje? Takk for svar på forhånd. -* Inspiron 4100 C1060GT (41006i1a) *- ====================================== Antall : 1 Sum eksl.MVA : 9,621 kr Sum inkl.MVA : 11,931 kr Online tilbud ============= Jeg bestiller online og får 400,- i rabatt (-NOK - 323 kr) Service & Complete Care ======================= 1 år Collect and Return (CAR) (-NOK - 2,075 kr) Standard komponenter ==================== Sound Blaster Pro kompatibel 3D Lyd Smart Lithium Ion Batteri Inspiron 4100, Vekt fra 2,7 kg CD-ROM ====== DVD-ROM 8x Modulær (erstatter CD) & MPEG II Software (24/8) Farge ===== Midnight Grey Prosessor ========= Mobile Intel Celeron prosessor 1060MHz Minne ===== 128MB DIMM (1x128MB) Skjerm ====== 14.1" TFT XGA (1024x768) Harddisk ======== 20GB Ultra DMA/ATA 100 Grafikkort ========== 16 MB ATI Mobility Radeon 4X AGP 3D Diskettstasjon ============== 3,5'' 1.44MB diskettstasjon, modul til Media Bay (+ NOK 329 kr) Skjerm ====== Inngår ikke Nettverkskort ============= Inngår ikke Modem ===== Internal combo 56k modem / 10/100 network Bæreveske ========= Inngår ikke Dockingstation ============== Inngår ikke Programvare =========== MS Works 6.0 Operativsystem ============== MS Windows XP Home Norsk Installationstjenester, på stedet ================================= Inngår ikke Printer ======= Inngår ikke Scannere ======== Inngår ikke Kamera ====== Inngår ikke Periferiutstyr ============== Inngår ikke ------------------------------------------------------------------------------- System ====== Pris eksl.MVA : 9,621 kr MVA : 24% Pris inkl.MVA : 11,931 kr Levering ======== Pris eksl.MVA : 545 kr MVA : 24% Pris inkl.MVA : 676 kr =============================================================== Sum eksl.MVA : 10,166 kr Sum inkl.MVA : 12,606 kr Sum eksl.MVA : 10,166 kr Sum inkl.MVA : 12,606 kr =============================================================== Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 nei, jeg synes ikke at dette ser ut som noen bra deal! jeg liker ikke dell... ..men hvis du absolutt skal ha denne maskinen ville jeg anbefalt deg mer minne, men ikke kjøp det hos dell... ...hvis de selger 15' er det heller ingen dum investering...og selv så¨har jeg fått mye bruk for brenneren min... ...men, diskettstasjon og dvd-rom er i samtidig...disketstasjonen er uttagbar, og kan byttes ut med f.eks. ett ekstra batteri!! mvh krister Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Jeg får se om jeg finner noe som er bedre i den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå