Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

MP3-spilleren er "eye-candy" med en spectrum analyzer som beveger seg etter musikken, men dette er samtidig ikke en "nyttig" ting. Den lille høyttaleren man får med telefonen gir markant bedre lyd, men jeg ser ikke for meg at jeg vil ta den i bruk. Det er ikke mulig å multitaske mens man hører på mp3, man kan ikke lese meldinger eller gjøre noe som helst annet.

 

Hvordan er dette på k700i da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MP3-spilleren er "eye-candy" med en spectrum analyzer som beveger seg etter musikken,

 

Dette medfører ikke riktighet, den såkalte "analyzeren" beveger seg ikke etter musikken, men etter et mønster eller rent vilkårlig. Prøv f.eks. å gjøre stemmeopptak i et helt stille rom, uten å si noe. du vil se at søylene beveger seg like aktivt som om du brøler eller spiller musikk. Det er rett og slett bare for moro skyld, det har ingen funksjon eller sammenheng med lyden som avspilles.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Til Dere som allerede har telefonen...(og andre)

Jeg vet at dette har vært delvis besvart tidligere i tråden, men jeg vil gjerne ha et mer detaljert svar.....

 

Om en drøy uke håper jeg selv å ha D500 i hus.

 

For å overføre bilder/video til pc....

1.

Finnes det noe overføringsutstyr (kabel) som følger med telefonen til dette?

2.

Hvi ikke...Hva trenger jeg da?

(Da dette vil bli brukt lite, trenger jeg kun billigste, enkleste alternativ)

 

På forh takk

Ragnar.

Lenke til kommentar
Til Dere som allerede har telefonen...(og andre)

Jeg vet at dette har vært delvis besvart tidligere i tråden, men jeg vil gjerne ha et mer detaljert svar.....

 

Om en drøy uke håper jeg selv å ha D500 i hus.

 

For å overføre bilder/video til pc....

1.

Finnes det noe overføringsutstyr (kabel) som følger med telefonen til dette?

2.

Hvi ikke...Hva trenger jeg da?

(Da dette vil bli brukt lite, trenger jeg kun billigste, enkleste alternativ)

 

På forh takk

Ragnar.

1. Nix. Bortsett fra bluetooth inni telefonen, da.

 

2. Det billigste vil nok bli å kjøpe en USB/Bluetooth plugg, om du ikke har det allerede.. De får du fra 2-300kr, mens datakabelen koster vel noen hundre mer..

Lenke til kommentar
Invester i en BT dongle, så er saken løst. Koster ikke all verden heller, men du kan bruke det til andre formål også...:)

Nå svarte du vel egentlig ikke på spørsmålet mitt, gjorde du vel?

 

Dog, kan innlegget ditt tolkes dithen at kabel ikke funker? Isåfall, hvor får jeg kjøøpt en slik dongle-sak, og hva ligger prisen på?

 

Sjekk forskjellige nettbutikker (komplett, mpx o.l) eller din forhandler. Skal vel ikke koste mer enn 2-300 kr.

Lenke til kommentar
Hei hei!!! Nå venter jeg så spent! leveringsekreftelsen på samsung d500 fra siba.no meldte mobilens ankomst i uke 5 :) Og jammen tror du ikke dem eeeeeendelig har den på lager!!! Da regner jeg med å ha den i min hule hånd før uken er omme... :D

har fått kolli nummer til min, men det står: Informasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten

 

http://139.117.8.127/Nettgods/Internett/ne...r=DA732791358NO

 

fikk jo bekreftelse på fredag. :no:

Lenke til kommentar
Noen her som har fått å overføre java spill til mobilen??

vet d er sånn sperring på den,men d skal visst være mulig å

trikse rundt den greia??

Det er en egen tråd om dette, "åpne javaområdet på D500".

Hvor finner jeg den tråden, prøvd å søke men fant ikke??

 

EDIT.

Jeg fant den

 

Til noen andre som også leter etter den.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367037&hl=

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Når jeg prøver å sende via bluetooth fra andre telefoner funker det ikke til D500. men fra D500 og til andre, går det greit. Noen med samme erfaringer? Ikke at jeg har prøvd så mye da men

Jeg har også det samme problemet. Jeg kan laste ned og sende til andre mobiltelefoner via Bluetooth, men de andre kommer ikke inn på min mobil. Synlighet er PÅ og alt av sikkerhetsinnstillinger er slått AV. Andre som kjenner til dette problemet?

Lenke til kommentar
Min også mister nettet, så står det begr. tjeneste. Satt den på maulelt valg av nettverk men det kommer fordet. Jeg har telenor. Vil dette problemet gå over eller må jeg få en ny mobil?

Jeg har inntrykk av at dette kun er et problem for de av oss som benytter Telenor sitt nett, eller er det noen andre som også får meldingen "begr. tjeneste" fra tid til annen? I mitt tilfelle går det av med en gang jeg forsøker og ringe, men er litt irriterende da det plutselig kan komme frem og gjøre innkommende samtaler umulige.

Lenke til kommentar
Vet ikke, men det ser ut til at alle D500-eiere har samme problem.. Kan ikke noen ringe Samsung og høre, og poste svaret her..?

Alle D500-eiere har ikke det problemet... Jeg hadde det bare i starten, inntil jeg fikk NetCom... Da forsvant problemet delvis, og nå har jeg ikke hatt det på snart én måned! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...