hungry hippo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Aha! Men hva med periodiske alarmer?? I PLANLEGGER velger du en dag, så PLAN kryss av for gjenta. Du kan velge dag, uke eller måned. Er det forresten noen som vet dimensjonen på bakgrunnsbilder på mobilen? Jeg er veldig fornøyd med mobilen, men det er et par ting som irriterer meg med kameraet. 1. Man kan i liten grad velge hvor mye bildene blir komprimert. Bildene blir for all del veldig gode, og ingen annen mobil med samme størrelse kan sammenligne seg med de, men dumt at de komprimeres helt ned til litt over 200 kb på max. 2. Uansett hvordan man velger å se på bildene man har tatt eler fått fra andre vil det være en stor kant oppe og nede. Eneste gangene disse kantene er boerte er når man tar bilder. Endret 8. januar 2005 av hungry hippo Lenke til kommentar
aop9020 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet om man kan styre Winamp med D500 eller om det kun er "Symbian telefoner" som kan dette? Hvilket program er det feteste å bruke til slike ting? Hva er Symbian forresten? Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 symbian er et operativsystem Lenke til kommentar
aop9020 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 flisespi.kkeri! Har D500 Symbian da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har D500 Symbian da? Nei, Samsung D500 har ikke symbian. Edit: En link som kan være verd å sjekke ut kan være symbian.com og uiq.com Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva er Symbian forresten? Gjør et søk på "hva er symbian" på mobilforumet (ha med gamle poster og) så finner du mye. Annet kan du lese på sidene Remerser nevnte, samt www.series60.com og www.my-symbian.com. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) hvilke innstillinger må man bruke til epost når man har telenor da? fant dem ikke i forumet.. Quote AKIRA : Ren data oppkobling for bruk til å sjekke mail og feks bruke mobilen som modem. Gå inn på meldinger - epost - innstillinger - e-postprofil - serverinnstillinger Velg første profilen og fyll inn: Profilnavn: Hva du vil APN: internet Brukernavn: *blankt* Passord: *blankt* DNS1: 0.0.0.0 DNS2: 0.0.0.0 Lagre > Lagre Du må så sette opp dine egne epost kontoer. Husk at SMTP serveren for telenor brukere skal være smtp.online.no uansett hva slags email konto du har. AKIRA ------------------------- Skulle ikke tro at det ville bli noen forandring på dette når jeg byttet leverandør, men etter at jeg fikk Netcom virker det hvertfall ikke lenger hos meg. Noen tips? Endret 8. januar 2005 av Penol Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Netcom: Quote AKIRA : Ren data oppkobling for bruk til å sjekke mail og feks bruke mobilen som modem. Gå inn på meldinger - epost - innstillinger - e-postprofil - serverinnstillinger Velg første profilen og fyll inn: Profilnavn: Hva du vil APN: internet.netcom.no (litt usikker på denne) Brukernavn: *blankt* Passord: *blankt* DNS1: 212.169.123.067 DNS2: 212.045.188.254 Lagre > Lagre Du må så sette opp dine egne epost kontoer. Husk at SMTP serveren for telenor brukere skal være smtp.netcom.no uansett hva slags email konto du har. AKIRA hepp: Lenke til kommentar
gnus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 har problemer med å overføre filer fra mobil til pc,men ikke fra pc til mobil..står at tilkoblingen mislyktes, men er jo tilkoblet når jeg sender fra pc til mobil. Er det noe en må gjøre med innstillingene eller noe? Helt grønn på slikt.. Dette har jeg også problemer med, bare at jeg har problemer å få sendt til powerbooken min, og ikke en pc. Men det skal ikke ha noe å si. Var det en løsning på dette ? Ellers så var det en konge mobil... Lenke til kommentar
ansh Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 er det noen andre her som har en d500 som bruker samsung's software med ir??? får det nemlig ikke til! HJELP MEG?!??!! Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå som så mange har bynnt å få denne mobilen er det vel på tide at det kommer en test fra amobil?!?!? Er det noen som vet når denne kommer?? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå som så mange har bynnt å få denne mobilen er det vel på tide at det kommer en test fra amobil?!?!? Er det noen som vet når denne kommer?? Hva med å spørre en av testerne? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Nå som så mange har bynnt å få denne mobilen er det vel på tide at det kommer en test fra amobil?!?!? Er det noen som vet når denne kommer?? De har nok flere ting å gjøre, er jo ikke bare D500 som er spennende eller er på testens vei Og desuten må de motta en telefon før de kan teste den... Men den kommer nok ikke om altforlenge skal du se... Uansett så kan du, som *Dragon* nevner, spørre noen av skribrentene, som fks. Levlex Endret 9. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Nå som så mange har bynnt å få denne mobilen er det vel på tide at det kommer en test fra amobil?!?!? Er det noen som vet når denne kommer?? Etter hva jeg har lest, så er den første prioritert av amobil. De må bare få den inn først! Endret 9. januar 2005 av jalleks Lenke til kommentar
Oda78 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er også veldig fornøyd med min D500. Men har problemer i forhold til bluetooth. Har prøvd to forskjellige typer nå, og får de ikke til å fungere. Enten finner kun PC'en mobilen, eller omvendt. Jeg får de ikke til å samkjøre! Er det noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre? Hilsen en stolt eier... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har Samsung uttalt seg ang. problemet med tap av nettverk? Det er "OK" nå siden mobilen er så ny (og rå!! ), men dette er ikke noe jeg kommer til å godta fremover. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Alle med d500...? Nå som forventninger og førsteinntrykk begynner å senke seg, og man har begynt å danne seg formeninger om "vidunderet". Hvordan er den i bruk? Noen irritasjonsmomenter? Hvis du hadde fått valget om å bytte den inn igjen eller beholde den, hva har du valgt? ps: vet det ikke er mulighet for å ta opp samtaler på den, men er dette mulig på andre NYE mobiler? sony ericsson noen? Litt skeptisk pga samsung e800 skuffet meg stort. Kun en designmobil , med mulighet for å sende sms, og ringe. Nesten ikke noe annet :s Samt kameraet var doa, så da var det liksom ikke noe igjen. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har nå hatt D500 siden 20. desember og har følgende å si: - Fortsatt ekstremt fornøyd. Jeg har hatt et ufattelig antall telefoner gjennom de siste årene fra, "1000-kronersmobiler" til nærmere 8000,-. Dette er kanskje det råeste jeg har eid, nydelig finish, enorm kvalitetsfølelse! - Tastene er veldig gode, men folk med store hender kan ha problemer med øverste og nederste linje. - Gode menyer, mye til felles med Nokia og SE som tidligere har vært mine favoritter. Gamle "japseproblemer" er i hovedsak løst. - Kamera og skjerm er meget bra, dog kan man ikke zoome på bilder tatt med andre mobiler (?). - Ikke altfor god kvalitet på MP3-spilleren, men bruker ikke denne uansett (iPod). Savner radio litt. - Ikke viberasjon på alle ringelyder. Nydelig å skrive på, men ordboken glemmer nye ord litt for fort (lite minne til dette). - Nettverksproblemer, mister nett som mange andre (jeg har Chess). - Har hittil ikke fått helt kontroll over kalenderen og planleggeren, men får se litt mer på det! Anbefaler D500 av hele mitt hjerte, nesten til hvem som helst! Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 fint at du klarer dette opp. nå er det godt over en mnd siden bestilling, har ikke hørt noe som helst fra siba. Lenke til kommentar
heioghopp Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei Det er en liten ting jeg lurer på er det vanlig at wap/gprs er satt opp på tlf når du får den. På min D500 var det satt inn wap/gprs for telenor (jeg har låst tlf til telenor) Og jeg kunne sende sms uten å gjøre noe. Når jeg kjøpte min T630 måtte alt slikt legges inn. Så er er det noe nytt eller hva Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå