delfin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men når det gjelder skjermen...gidder noen å teste et .jpg bilde av en blå himmel og se om den ser skikkelig kjip ut? Det gjør nemlig blå himler her. Andre farger fungerer utmerket... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det eneste negative var Mp3 spilleren. Den spilte litt dårligere enn Mp3 spilleren til SE synes jeg... Lyden ble litt mere difused. Men ellers en artig, sexy liten sak Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei! Ringte elkjøp i dag, og de sa de solge den for 4999,-. Er det noen steder som har den på lager som selger den for rundt 4200? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) fikk den førr 4299 på elkjøp i bodø Bare å si ifra at du ska ha den for samme pris Endret 4. januar 2005 av kentyboy Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 JIPPI .. fekk min D500 idag.. 3600,- for Djuice på Expert.. første jeg merket når jeg slo den på, at fargene bare hopper ut av skjermen herlig telefon.. venta leeeenge på den.. som folk har skreve før .. noen meny skrivefeil osv.. men d har ingenting å si.. mp3-spilleren var ikke av det beste slaget, men går fint an å bruke.. enn kjøper ikke mobil telefon for å høre på mp3.. (hvertfall ikke jeg) uanz.. jeg er VELDIG fornøgd!! Terningkast:5 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm, synes D500 var en kul mobil, men så kjenner jeg en som har den og han klagde over dårlig batterilevetid og at mobilen ofte hang seg opp. Er det sånn hos noen av dere og? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg syntes også batteri var dårlig, helt til jeg lot den lade natta over. Da holdt den i 3 - 4 dager etterpå. Det synes jeg er helt utmerket!! Den henger aldri. Kan hende han sin bør byttes, siden den henger og batteri er dårlig. At noe er galt med den. AKIRA Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 nei min har ikke hengt seg opp.. har lest at folk har klaget på dårlig dekning elrn.. det har ikke skjedd med min tlf... merkelig.. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Er jeg dum eller er det ikke mulig å se når meldingene ble mottatt etter å ha lest dem? Utrolig irriterende i så fall... Hvordan ligger det an med gjentakelse av alamer? Feks. hver dag, hver uke osv.. Endret 4. januar 2005 av MaxCPU Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Da var min d500 i boks hjemme, ferdig ladet og i bruk.Har dere andre som har den sett på Instillinger - Telefoninstillinger - INSILLINGER Er det bare meg, eller er det en skrivefeil der? Mulig noen andre har nevnt det før. PHET mobil er det iallefall Bla opp på manualen, og dere finner ut at Innsillinger faktisk er noe, ikke det at jeg noen gang har hørt om det ordet Lenke til kommentar
E1nits Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har problemer med å overføre filer fra mobil til pc,men ikke fra pc til mobil.. står at tilkoblingen mislyktes, men er jo tilkoblet når jeg sender fra pc til mobil. Er det noe en må gjøre med innstillingene eller noe? Helt grønn på slikt.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ok,OK... nå har jeg bare hørt klaging på småting fra folk som har den, er den virkelig så ille eller bør jeg kjøpe S700 som jeg IKKE trenger å vente på! har ventet i en mnd siden bestilling nå! Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 bare småting å klage på.. Nei du får mest for pengene visst du kjøper d500.. Blir sikkert oppdatering på tlf om litt.. :!: Lenke til kommentar
_Marius_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen mulighet for å få stor bokstav automatisk etter punktum når man sender meldinger? T9 ordlista skrur seg også av for hver ny melding. Noe å gjøre med det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen mulighet for å få stor bokstav automatisk etter punktum når man sender meldinger? T9 ordlista skrur seg også av for hver ny melding. Noe å gjøre med det? Kan ihvertfall si nei til første spørsmål. En vanlig samsung-tabbe. Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Er det noen som kan anbefale sider med gode gratis- eller betalingsspill til d500? Jeg har fått inntrykk av at det ikke går ann å overføre spill fra PC eller andre mobiler, selv om hackere jobber med saken. Men intill videre må man jo bruke wap. Forresten skulle man jo jo tro at man bør velge spill som utnytter skjermen fullt ut. Hittill har jeg funnet en side med en del gratis spill, http://wap.samsungchallenge.com . Det er enkelt å laste ned, men spillene er ganske dårlige og grafikken er helt forferdelig. Først når man betaler får man vel ok spill.. For alle telenorbrukere er det jo slik at wap via gprs koster maks 5 kroner om dagen i januar. Det er jo ideelt for meg, da jeg sannsynligvis bare vil bruke wap den første måneden med mobilen. Endret 7. januar 2005 av hungry hippo Lenke til kommentar
Penol Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som har innstillinger for å sjekke om det har kommet ny mail med Netcom ab.? Jeg fik det til å fungere med telenor når jeg brukte innstillingene lenger opp i tråden, men har nå fått netcom å da sluttet funksjonen å virke. Lenke til kommentar
E1nits Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hvilke innstillinger må man bruke til epost når man har telenor da? fant dem ikke i forumet.. Noen som vet om man kan slå av den irriterende "svak batteritid" lyden? Hvor mye koster wap fra telenor? fast pris i januar? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er jeg dum eller er det ikke mulig å se når meldingene ble mottatt etter å ha lest dem? Utrolig irriterende i så fall... Det går an, du må gå inn på meldingen og vente 2 sek. da ruller datoen øverst i høyre hjørne over til klokkeslett! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Aha! Men hva med periodiske alarmer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå