Gå til innhold

Tråden for de som har D500

Anbefalte innlegg

Prøvd i Oslo å få tak i batteri jeg også, men ingen har. Noen får, andre sier jeg må bestille.... Har forøvrig bytta telefonen inn i en K700i.... jum jum :)

F828

Sjeldent man har batterier til slike nye telefoner inne.

Få som ønsker seg to batterier på én gang, enda færre som enten har mistet eller klart å ødelegge batteriet sitt.

Batterier med produksjonsfeil blir byttet på verksted.

Derfor har få forhandlere batterier inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står noe om det i denne eller en annen post..

Hvis du lager en smiley på tekstmal kan du bare gå inn der for å legge til smileyen.. Når du har gjort det kan du bare bruke "meny-koden" for å få den fra.. Trykk ført 5, og så 1..

Håper du skjønte det..

Lenke til kommentar
Står noe om det i denne eller en annen post..

Hvis du lager en smiley på tekstmal kan du bare gå inn der for å legge til smileyen.. Når du har gjort det kan du bare bruke "meny-koden" for å få den fra.. Trykk ført 5, og så 1..

Håper du skjønte det..

Takk, takk :) Funket som bare det :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg prøver å slette alle kontaktene mine fra sim-kortet på d500, men blir spurt om et passord? Hvor finner jeg i såfall dette passordet? Mottok mobilen i går, og er kjempefornøyd så langt.

Jeg sliter også med bruk av EasyStudio PIM and file manager. Hver gang jeg åpner programmet, med telefonen tilkoblet, får jeg den vedlagte meldingen. Ja. jeg har installert usb-driverne på cd'en som fulgte med ved kjøp av usb pc-link'en. Håper på snare svar!

post-19-1116694311_thumb.jpg

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Hm...

Har selv D500.

Er ikke default passord hos Samsung, 8 nuller da?

Altså: 00000000

Prøv det. Tror det står i instr.boken og. Et eller annet sted.

Om ikke....

Så let i boken, eller vent på hjelp herfra.

Riktig!

Les manualen, SÅ spør du om hjelp.

Lenke til kommentar

Riktig!

Eller søk på google, eller søk i forumet, eller ring helpdesk, eller spør forhandleren...

Eller bare spør oss her...

Det er mange måter å finne et svar på, å stille et spørsmål i forumet, er vel kanskje akkurat det forumet er til for! :hmm:

Lenke til kommentar
Hm...

Har selv D500.

Er ikke default passord hos Samsung, 8 nuller da?

Altså: 00000000

Prøv det. Tror det står i instr.boken og. Et eller annet sted.

Om ikke....

Så let i boken, eller vent på hjelp herfra.

Riktig!

Til din informasjon fikk jeg inntrykket av at det passordet var et du ble møtt med ved innlogging på telefonen første gang, og at det passordet jeg var ute etter muligens hadde sammenhengm ed operatøren min. Så JA, jeg leste faktisk manualen først (flere ganger faktisk), men så tenkte jeg det ikke ville være verdens ende å spørre her... :nei:

Plutselig fikk jeg forresten data link'en til å fungere, men har nå oppdaget et nytt omfattende problem. Når personer jeg har lagret i telefonboken ringer meg, dukker de opp på skjermen som anonyme annrop? Dette er et stort problem for meg og jeg skjønner ikke hva det kan komme av. Noen forslag?

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Når personer jeg har lagret i telefonboken ringer meg, dukker de opp på skjermen som anonyme annrop? Dette er et stort problem for meg og jeg skjønner ikke hva det kan komme av. Noen forslag?

Skjer dette med alle nummer som ringer deg??

Dette skjer også med en kontakt på min D500, men det skjedde også på min gamle K500i og K700i...

Lenke til kommentar
Når personer jeg har lagret i telefonboken ringer meg, dukker de opp på skjermen som anonyme annrop? Dette er et stort problem for meg og jeg skjønner ikke hva det kan komme av. Noen forslag?

Skjer dette med alle nummer som ringer deg??

Dette skjer også med en kontakt på min D500, men det skjedde også på min gamle K500i og K700i...

Skjer det med alle må du kontakte operatørene og be dem legge inn en id-tjeneste på abonnementet ditt.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig har du lagret telefonnr. dobbelt, dvs under to navn eller to ganger under samme navn.

Telefon vil da ikke vite hvem den skal henvise til og da blir det krøll...

Lenke til kommentar

La oss ta et eksempel. En kamerat av meg har nummeret 47400***. Nummeret er lagret på hans navn, samt at jeg har lagret hans hjemmenr. under samme navn. Når jeg mottar meldinger eller ringer ut til den personen, klarer telefonen å koble nummeret til personen. Ved innkommende samtaler derimot, dukker han opp som anonym. Syns det er utrolig merkelig? Har så lyst til å få orden på dette, er jo fint å vite hvem som ringer! Må jeg kontakte netcom, eller er det noe jeg kan gjøre selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...