Limstift Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Heh, rareste... Tåpelig, nettbutikk er jo en butikk. Bare si dem imot helt til du får pengene Kunden har alltid rett. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Puh...for en gamel Nokia mann (1996 - 2004) så må jeg si jeg er litt skvetten rundt denne nye lekerbisken. Jeg vet ikke hvor alt går og hva som skjer...og noen ting er litt fremed. Men jeg skal holde ut. Men det vil ta litt tid å bli vant til ja... Akkurat nå sliter jeg med å synce med PCen min..hadde håpet å få alle mine kontakter over på den måten. Siden de ligger i outlook. AKIRA Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Igjen... diskuter prigaranti i andre tråder. Er utrolig irriterende! Var demonstrasjon av bl.a. D500 i butikken min idag. Telefonen har en svært god, dog liten skjerm. Den er rask og fin i menyer og ved skriving av SMS. Den automatiske ISO-verdien fungerer helt topp, det gjør også den innebygde blitzen. Fantastisk gode bilder i forhold til andre telefoner, spesielt i forhold til pris. Lydkvaliteten på videoklippene må være noe av det eneste negative jeg fant. Denne var litt hakkete og uklar. Det var også litt dårlig plass til min store tommel mellom oppoverknappen og den gummiranden man skyver opp dekselet med. Kun en vanesak regner jeg med. Denne telefonen blir min! Og heldigvis til innkjøpspris! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 *Dragon* det du sier er feil. Nope, når jeg prøvde å kjøpe S700i med deres prisgaranti fra en nettbutikk sa fyren at den ikke støttet nettbutikker Må bare legge til selv om det blir offtopic. Jeg kjøpte 6630 for ca 4000 kr fra Lefdal med abb. Så at spaceworld solgte den med samma type abb for 3498 kr, tok med meg utskriften fra spaceworld sin nettside. Fikk tilbake 750 kr uten problemer. Så det gjelder nok nettbutikker også dem skal være billigst uanstet type butikk:) Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har laget en liten guide for MMS-/GPRS-oppsett til D500 i denne posten NB! Foreløpig noe galt med MMS-delen, men GPRS fungerer. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men kan noen fortelle meg hvordan jeg får blitzen til å fungere?! Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 NETCOM-oppsett OTA ser ikke ut til å virke, kan velge D500 på netcom.no men ingen melding kommer. Manuelt oppsett finnes ikke for D500 (kan en annen modell brukes?) , og å sende MMS til 1989 sier at modellen ikke støtter tjenesten. Kundeservice ba meg ringe Samsung på 23162722, noen med bedre erfaring? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har laget et oppsett for de med NetCom også, men har ikke fått testet det. Sjekk denne posten Si ifra om det fungerer eller ikke... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 MaxCPU: etter å ha valgt kamera, så har du et menyvalg nummer 7 som heter Blink. Her kan du sette på auto, eller permanent. Lenke til kommentar
Holberg Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjøpte meg akkurat d500, men skal bort i kveld... Hvor lenge ladet dere opp telefonen første gangen? Har lyst til å ha den med Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjøpte meg akkurat d500, men skal bort i kveld...Hvor lenge ladet dere opp telefonen første gangen? Har lyst til å ha den med Står i manualen, 90 min. AKIRA Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også. hehe, det hadde hun ikke trengt, om du ser nederst på nettsidene til elkjøp står det: Prisen på Internett kan avvike fra prisen i våre butikker Prisgaranti er heller ikke lenger annonsert hos elkjøp, det er bare noe de kjører uoffesielt, blir ikke annonsert med lenger, men du kan ikke på noe måte kreve det. På Lefdal derimot kan du det siden de annonserer med dette. EDIT: For å holde meg til topic kan jeg jo si at jeg også har gått til innkjøp av d500 og er foreløpig superfornøyd! Kan ikke si noe særlig om kamera for dette er noe jeg ikke bryr meg så enormt om! Selv om 1.3 mpx gjør at jeg kommer til å bruke det mer enn min t610. Noe av det mest positive er responstiden, den er lynrask. Endret 21. desember 2004 av rulleguru Lenke til kommentar
Holberg Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jepps, så det sto 90 i manualen, men han karen på lefdal sa jeg skulle la den stå over natta. Typisk butikkfolk eller? Edit: Og forresten, hva gjør dere med det gummidekselet som sitter over laderinngangen mens dere lader? Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å miste det innen et par dager hvis jeg ikke finner på noe lurt Endret 21. desember 2004 av Holberg Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 det er idiotisk å ha sånn gummigreie som ikke henger fast.. mister den uansett!!!! ubrukelig Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jepps, så det sto 90 i manualen, men han karen på lefdal sa jeg skulle la den stå over natta. Typisk butikkfolk eller? Står ofte 90-180 min i manualene, men når verkstedene vi butikkfolk sender og får telefoner fra sier at det er viktig å la det stå til lading i 15-16 timer så tror vi på det. Er fullstendig klar over at den nye typen batterier ikke har såkalt minneproblem, og er heller ikke det som er årsaken til den lange ladingen, men noe verkstedene kaller trimming av batteriet. Er visst kjekt å gjøre en gang imellom og det kan påvises en positiv effekt om man gjør dette. Altså, du kan bruke batteriet tomt når du kjøper ny telefon (er altid halvveis ladet opp fra frabrikken), men så må du lade i 15-16 timer. Nå er det sikkert mange som er uenig med meg, men det er også mange som er uenig i at forskjellige kabler gir forskjellig lyd i HiFi-verdenen og at to CD-spillere ikke kan høres forskjellig ut fra hverandre da de begge er digitale. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også. hehe, det hadde hun ikke trengt, om du ser nederst på nettsidene til elkjøp står det: Prisen på Internett kan avvike fra prisen i våre butikker Prisgaranti er heller ikke lenger annonsert hos elkjøp, det er bare noe de kjører uoffesielt, blir ikke annonsert med lenger, men du kan ikke på noe måte kreve det. På Lefdal derimot kan du det siden de annonserer med dette. EDIT: For å holde meg til topic kan jeg jo si at jeg også har gått til innkjøp av d500 og er foreløpig superfornøyd! Kan ikke si noe særlig om kamera for dette er noe jeg ikke bryr meg så enormt om! Selv om 1.3 mpx gjør at jeg kommer til å bruke det mer enn min t610. Noe av det mest positive er responstiden, den er lynrask. Morsomme var at jeg ikke krevde det...hun som så det selv og sa hun måtte gjøre det. Jeg nevnte først bare at nett butikker solgte for rundt 4000. Så da uten at jeg ba om det sjekket hun sin egen nettbutikk...og poof. kanskje hun bare syntes jeg var kjekk..hehe.. hun var ihvertfall ganske fin!! *s* AKIRA Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også. hehe, det hadde hun ikke trengt, om du ser nederst på nettsidene til elkjøp står det: Prisen på Internett kan avvike fra prisen i våre butikker Prisgaranti er heller ikke lenger annonsert hos elkjøp, det er bare noe de kjører uoffesielt, blir ikke annonsert med lenger, men du kan ikke på noe måte kreve det. På Lefdal derimot kan du det siden de annonserer med dette. EDIT: For å holde meg til topic kan jeg jo si at jeg også har gått til innkjøp av d500 og er foreløpig superfornøyd! Kan ikke si noe særlig om kamera for dette er noe jeg ikke bryr meg så enormt om! Selv om 1.3 mpx gjør at jeg kommer til å bruke det mer enn min t610. Noe av det mest positive er responstiden, den er lynrask. Morsomme var at jeg ikke krevde det...hun som så det selv og sa hun måtte gjøre det. Jeg nevnte først bare at nett butikker solgte for rundt 4000. Så da uten at jeg ba om det sjekket hun sin egen nettbutikk...og poof. kanskje hun bare syntes jeg var kjekk..hehe.. hun var ihvertfall ganske fin!! *s* AKIRA Tæhæhæ :!: HEHE lol. Jau der kan du se. Hvor lenge kan man filme med denne mobilen. Og hvordan er kvaliteten på filmingen iforhold til andre mobiler. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også. hehe, det hadde hun ikke trengt, om du ser nederst på nettsidene til elkjøp står det: Prisen på Internett kan avvike fra prisen i våre butikker Prisgaranti er heller ikke lenger annonsert hos elkjøp, det er bare noe de kjører uoffesielt, blir ikke annonsert med lenger, men du kan ikke på noe måte kreve det. På Lefdal derimot kan du det siden de annonserer med dette. EDIT: For å holde meg til topic kan jeg jo si at jeg også har gått til innkjøp av d500 og er foreløpig superfornøyd! Kan ikke si noe særlig om kamera for dette er noe jeg ikke bryr meg så enormt om! Selv om 1.3 mpx gjør at jeg kommer til å bruke det mer enn min t610. Noe av det mest positive er responstiden, den er lynrask. Morsomme var at jeg ikke krevde det...hun som så det selv og sa hun måtte gjøre det. Jeg nevnte først bare at nett butikker solgte for rundt 4000. Så da uten at jeg ba om det sjekket hun sin egen nettbutikk...og poof. kanskje hun bare syntes jeg var kjekk..hehe.. hun var ihvertfall ganske fin!! *s* AKIRA Ja, de fleste praktiserer dette fortsatt. Prisgarantien forsvant like stille for de ansatte som kundene, og det skal i utgangspunktet praktiseres. Men hadde hun nektet hadde du ikke hatt så mye du skulle sagt. Men bedre for butikken å selge den billigere enn å ikke selge i det hele tatt! Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Var innom på Skøyen og hentet et eksemplar nå. En fantastisk telefon, men det vet vel de fleste. Uansett, jeg tryglet og ba, kranglet og argumenterte, og etter å ha vært stille en lang stund mens han sjekket elkjøps internettsider, fikk jeg telefonen for 4.149,-! "Greit, jeg får være litt snill, da." Påstod at han solgte med tap og at dette skulle ikke skje igjen! Jeg sa selvsagt at folk hadde kjøpt den på Skøyen for 4.199 og det var i følge selgeren en stor feil. Utsalgspris i butikk var over femtusen. Etter noen minutters fikling er inntrykket at det er noen pre-release-tendenser, skrivefeil i menyen og bruksanvisning på nordiske språk følger jo kun med på cd. Kult at den lille høyttalerdingsen medfølger. Lyden blir jo klarere og høyere, men det er ingenting å arrangere diskotek med. Skulle vært Edge, men akkurat nå betyr det ingenting. Det var igjen fem eksemplarer da jeg kjøpte min, så om noen vil ta julaften, nyttårsaften, bursdag og 17. mai på forskudd, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Sprite99 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Enig i at telefonen er veldig god. Nå har det stort sett vært positive tilbakemeldinger her, så for å komme med noen saker jeg ikke er helt fornøyd med: - Masse unødvendige skrivefeil i menyene - Har en tendens tiltider å miste kontakten med nettverket selv om signalstyrken er max. Vises da med symbol av et telefonrør med rød strek over. Det som skjer er at folk ikke kan ringe meg, men om jeg ringer ut så opprettes kontakten igjen med en gang?? Virker å ha blitt bedre etter jeg skrudde av Triband i menyene. Kanskje bare min telefon som ikke er helt god.. - Teksting er litt mer tungvint enn på feks Nokia. Feks kan man ikke gå tilbake på et tidligere ferdigstavet ord og korrigere ordet m/T9 uten å måtte slette hele ordet og skrive det på nytt. - Mangler muligheter til å kopiere telefonlisten tilbake til sim-kortet. Den kan kopiere fra sim, slette på sim, men ikke kopiere til sim.. Litt kjipt når man bytter telefon senere og har lagret navnene kun i telefonen. - Lydkvaliteten på mp3 er grei nok, men kan ikke sammenlignes med ordentlige mp3-spillere. - Burde hatt radio.. Ellers er jeg kjempefornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå