Gå til innhold

Tråden for de som har D500

Anbefalte innlegg

Den mp3-spilleren er vel beregnet på at man skal kunne bruke mp3'er til diverse ting og ikke som en annen mp3-spiller.. egentlig. Den er vel bare lagt på som pluss.. Hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Edit: Jeg har jo en mp3-spiller til det formålet den er ment for. Kjøpte ikke denne telefonen fordi den har mp3-spiller :p

Endret av Huscht
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers var det en laaangt bak i tråden som sa den kuttet å sende meldingen hvis man lukket telefonen; dette skjer bare hvis man har stilt den inn til å kutte oppgaven når man lukker den.

Jeg kan lukke telefonen, og selvom den står på avslutt oppgave så sender den meldinga..

Lenke til kommentar
Og til dem som klagerpå mp3-spilleren, så kan man jo heller kjøpe seg en vanlig mp3-spiller til 400,-. Syns den fungerer utmerket med tanke på at det er en telefon, og at man kan bruke det som ringetoner.

Kjøper man en telefon med mp3 så vil man jo helst at den skal være noe å høre på også.

Samme med mobilkamera. Kan ikke unnskylde den dårlige kvaliteten på 6610i's kamera f.eks med at man bare kan ta med seg speilrefleksen sin om man vil ha ordentlige bilder.

Jeg vil ha topp kvalitet på ALT. At det ikke er tilgjengelig ennå er en annen sak, men det ypperste vil alltid være målet.

Lenke til kommentar

da er min d500 en uke gammel, og jeg synes telefonen er dødsrå.. hehe

bladde igjennom en del av tråden her, men den begynner å bli noe lang... -ville bare finne ut om hvordan man tar bort den netcom logoen på skjermen?

-takker for svar :)

Lenke til kommentar
Ellers var det en laaangt bak i tråden som sa den kuttet å sende meldingen hvis man lukket telefonen; dette skjer bare hvis man har stilt den inn til å kutte oppgaven når man lukker den.

Jeg kan lukke telefonen, og selvom den står på avslutt oppgave så sender den meldinga..

Man kan gjøre som novi sa, men da går ikke tastelåsen på..

Lenke til kommentar

Er nok ingen smilys som er lagret på mobilen, men hvis du gjør som andre har sagt i tråden så kan du lagre de selv.. Er bare å lagre en smily på en tekstmal; og når du skal sette inn en smily i meldinga trykker du bare "Valg, 5, 1 (eller den smilyen du vil ha..)"

Ble litt vanskelig detta her men håper du skjønner det..

Lenke til kommentar

heisann..

jeg er enda en lykkelig eier av d500..

men det er to ting som ikke funker som de skal:

jeg får DNS-feil i displayet hver halvtime, uten at tlf er i bruk..

og jeg har fremdeles ikke greid å få overført java spill ti tlf..har brukt diverse veiledninger uten hell

men er det neon andre som kan hjelpe meg med dns feil??

Lenke til kommentar

Slimer:

Jeg har laget et emne for hvordan man kan sende javaprogrammer til D500 her. Jeg hadde selv ikke vanskeligheter med å følge guiden jeg har linket til. Hvis du ikke klarer å gjennomføre guiden, så kan du jo komme med et innlegg i det emnet om hva som har gått galt, så kan jeg se om jeg kan hjelpe.

Nå er jeg ikke sikker på hva DNS er. Men som du kan lese mer om ved å bla i dette emnet, så oppstår en feil i D500 med Telenor og "gammelt" firmware. Feilen viser seg i form av et lite telefonrør med en rød strek over i displayet. Så lenge dette symbolet er synlig kan man ikke motta samtaler. For å fjerne symbolet og feilen midlertidig kan man ringe ut. For å fjerne det permanent kan man foreta en softwareoppgradering, eller bytte leverandør.

Lenke til kommentar
jeg får DNS-feil i displayet hver halvtime, uten at tlf er i bruk..

vet ikke hva du vet om denne feilen fra før, men jeg fikk den i alle fall da jeg prøvde å bruke epost funksjonen.. Gprs tegnet kom opp samtidig som det sto DNS-feil..

er det forresten noen som vet hvordan man bruker e-posten..? setter den opp og sånn tenkte jeg på..

Lenke til kommentar

Jeg har siden jeg fikk min D500, prøvd å få java-spill på min mobil. Jeg har vel stort sett bare prøvd å bestille spill fra slike sider man finner i forskjellige ukeblad, og internett. Problemet mitt er at jeg ikke får lastet ned disse fra wap´en, det eneste jeg får er en beskjed om en http-feil, eller noe liknende...

Kjipt å ha brukt så mye penger på ingenting....

Er det noen fler som opplever det samme?

En annen ting er at den veldig ofte henger seg og restarter... er det noe galt med mobilen min??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...