Crazysteps Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Her er et bilde i 800 x 600 tatt med D500: 800 x 600 bilde redusert i kvaliteten med 25% Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Her er et bilde i 800 x 600 tatt med D500: 800 x 600 bilde redusert i kvaliteten med 25% ja men jeg trenger i 640 x 480. ikke et høyoppløsningsbilde som er kutta ned i størrelse.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Nei, men sånn er nå det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) hmm. hvis jeg kjøper den med feks dette abbonementet til 2299,- kan jeg da bare bruke mitt nåværende abbonement og bare betale mnds avgiften eller er den operatør sperret til tele2 ? for hvis den ikke er det er det jo billigere enn å kjøpe den uten abb. også er det litt greiere å ikke betale alt med en gang. satan så irriterende, har en k700i nå som jeg bare har hatt i 9 måneder men ble helt forelsket i D500 den er så feet prøvde den i desember, ei jeg kjenner fikk fra et lite parti som ankom en nettbutikk.. sinnsykt kul tlf med deilig skjerm, fikk skikkelig kvalitets inntrykk av den. foresten går det an å flashe den til norsk T9 her hjemme hvis jeg kjøper en i utlandet ? Endret 20. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Sannsynligvis er den ikke låst til noen operatør. Da må de opplyse om det i teksten. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg fikk ikke med meg om man kunne bruke animerte bilder som bakgrunn da jeg hadde den. Kan man det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) er skjermen til D500 fysisk større eller like stor som K700 sin ? og er det noen i hamar \ nærheten som kan oppgradere den ? Endret 22. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 er skjermen til D500 fysisk større eller like stor som K700 sin ?og er det noen i hamar \ nærheten som kan oppgradere den ? Oppgradere skjermen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) er skjermen til D500 fysisk større eller like stor som K700 sin ? K700i er 1,8". D500 er 1,9". Endret 22. februar 2005 av arehei Lenke til kommentar
MR. Meg Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er kjempefornøyd med min d500.. Konge mobil.. En liten overgang fra Siemens m55.. Men en ting jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre.. Hvordan får jeg mobilen opp mot Wap.. Ingen av de profilene som står der klarer å koble den opp, eller tar det bare et "halvt år" første gang? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) er skjermen til D500 fysisk større eller like stor som K700 sin ?og er det noen i hamar \ nærheten som kan oppgradere den ? Oppgradere skjermen? nei hehe mente oppgradere Samsung telefoners firmware hvis jeg kjøper den for den har vel noen barnesykdommer har jeg hørt. Endret 23. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er kjempefornøyd med min d500.. Konge mobil.. En liten overgang fra Siemens m55.. Men en ting jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre.. Hvordan får jeg mobilen opp mot Wap.. Ingen av de profilene som står der klarer å koble den opp, eller tar det bare et "halvt år" første gang? hva slags abbonoment har du da? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Her kan du finne oppsett.. http://telenormobil.no/tjenester/dataoginternett Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hmm. hvis jeg kjøper den med feks dette abbonementet til 2299,- kan jeg da bare bruke mitt nåværende abbonement og bare betale mnds avgiften eller er den operatør sperret til tele2 ? Den er ikke sperret. HAr nettopp kjøpt hos elkjøp selv, og satt i et telenor-kort. (men jeg fikk den for 1999,- m/ tele2 hos elkjøp, et tilbud de hadde for et par uker siden ) BonusExpert har den til 1999,- med telenor (129,-/mnd) Lenke til kommentar
ulhaugan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Bare så dere vet det folkens - det er offisielt fra Samsung; Det er umulig å sende mail større enn 200kb fra D500! Og som kjent har MMS en begrensing på 100kb, alternativt 295kb for de som kan ta i mot dette. Det vil si at du ikke kan sende fra deg de beste bildene fra D500s flotte megapixelkamera. Heller ikke videoer over 8-9 sekunder og ei heller MP3 selvfølgelig da disse gjerne er rundt 2-3Mb. For å få bildene fra seg må man da ty til blåtann, som fordrer at mottakeren sitter innen ti meter fra deg. Eller så må du ganske enkelt gå ned i oppløsning på kameraet - noe som jeg mener er litt kjipt i og med at jeg har betalt et par tusen spenn for en telefon med 1,3 megapixler.... Jeg kjøpte telefonen for en uke siden og har lurt på dette siden den gang. Etter utallige samtaler med forskjellige forhandlere, Telenor kundeservice OG Samsung support - fikk jeg først i dag bekreftet fra Samsung at det er en sperre på 200kb på D500s mailklient. Utrolig kjedelig! Og i følge mannen hos Samsung har de heller ingen planer om å oppgradere firmware på dette punktet. Jeg kommer til å ta med meg telefonen tilbake til forhandleren og bytte den i en annen telefon. Kjipt - for desigenen er helt enorm og det er et godt - men dog ubrukelig - kamera.... Lenke til kommentar
ulhaugan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Åja... En ting til. Jeg må bare si fra at i Amobils test av D500 står følgende: "Om man bruker telefonen i jobbsammenheng og sender mye e-post, er Samsung D500 et selvskrevet alternativ. Man kan sende e-post uten begrensninger på størrelse, som igjen betyr at man for eksempel kan sende feriebildene hjem til familien uten å tenke på størrelsen." Og i en mail til undertegnede skriver forfatteren av testen: "Først av alt må jeg poengtere at jeg sender e-post som for det meste er under 200 kb, og dermed kanskje ikke oppdaget denne mulige sperren." Noe dårlig research når Samsung opplyser til meg at det faktisk er en sperre på 200kb. Les testen her: http://amobil.no/art.php?artikkelid=13047 Nuvel... Dette til info... Endret 24. februar 2005 av ulhaugan Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hmm. hvis jeg kjøper den med feks dette abbonementet til 2299,- kan jeg da bare bruke mitt nåværende abbonement og bare betale mnds avgiften eller er den operatør sperret til tele2 ? Den er ikke sperret. HAr nettopp kjøpt hos elkjøp selv, og satt i et telenor-kort. (men jeg fikk den for 1999,- m/ tele2 hos elkjøp, et tilbud de hadde for et par uker siden ) BonusExpert har den til 1999,- med telenor (129,-/mnd) ja det er det jeg har tenkt å kjøpe den for. (1999,- m telenor også bare bruke Talkmore abbet mitt ) Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er ikke noe man kan gjøre med høyttalerkvaliteten? På Nokia var det jo noen koder mankunne trykke for å få half-duplex, full-duplex, ellerno sånt... Var jo masse man kunne stille på i den der service-menyen, men ikke noe jeg skjønte noe av. Ellers var det en laaangt bak i tråden som sa den kuttet å sende meldingen hvis man lukket telefonen; dette skjer bare hvis man har stilt den inn til å kutte oppgaven når man lukker den. Og til dem som klagerpå mp3-spilleren, så kan man jo heller kjøpe seg en vanlig mp3-spiller til 400,-. Syns den fungerer utmerket med tanke på at det er en telefon, og at man kan bruke det som ringetoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå