nord Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Eneste jeg kunne ha tenkt meg er: - å kunne forandre bakgrunnsfarge på skjermen - bruke mp3'er som alarm og meldingstone det kan du jo, om du mener fargestiler? er 4 forskjellige.. Lenke til kommentar
stm Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har s/w verson d500xbea7. flere som har den versonen og har hatt problemer eller? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har s/w verson d500xbea7. flere som har den versonen og har hatt problemer eller? Hvordan får du frem s/w versjonen a? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 WIDDCOM er bluetooth-drivere, altså det som gjør at datamaskinen kan snakke med telefonen din via bluetoothsignaler. De driverne som allerede er innebygget i Windows XP, støtter ikke den type operasjoner som du er ute etter, derfor må du installere nye, og WIDDCOM driverne er visstnok de beste og greieste.Er såvidt jeg vet ingen annen måte å gjøre dette på, bare følg instruksjonene fra den linken, så får du det til. Er ikke så vrient som det kanskje ser ut til ved første øyekast. Til "Knutert" Merkelig at ikke dette lar seg løse i Win XP SP2, men jeg har lest litt mer og det sies at bare en og en fil lar seg overføre.... Har ikke hatt tid til å lese om din løsning før i kveld. Men tillater meg da noen tilleggspørsmål.... Når jeg altså har deaktivert bluetooth S Ware, som jeg har installert. Tatt ut usb bluetooth "dingsen" som nå står innplugget bak på pc en....... Da trenger jeg altså en WIDDCOM bluetooth driver? Av uvitenhet....spør jeg...denne driveren går uansett hvilket fabrikat jeg har på bluetooth "dingsen" jeg har kjøpt da? Og hvor kan jeg laste ned driver? Mulig dette er banale spørsmål, men er helt ny på denne teknologien. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Til "Knutert" Merkelig at ikke dette lar seg løse i Win XP SP2, men jeg har lest litt mer og det sies at bare en og en fil lar seg overføre.... Har ikke hatt tid til å lese om din løsning før i kveld. Men tillater meg da noen tilleggspørsmål.... blablabla Problemet oppstår med alle USB dongler (ihvertfall etter hva jeg har hørt) da Windows i XP SP2 legger inn microsoft sine egne drivere. Disse fungerer mildt sagt dårlig. Det du gjør, uansett type bluetooth, er å gå inn på enhetsbehandling og velge nye drivere til din bluetooth usb adapter. Om det fulgte med drivere til denne, legger du inn disse, om det ikke fulgte med eller er mulig å laste ned fra produsentens hjemmeside, kan du bruke widcomm sine. D-Link sin DBT-120 bruker sistnevnte og har oppdatert driverpakken sin senest i januar 2005. Disse ligger på dlink.no. Fungerer tipp topp! Da kan du laste ned mange filer på én gang osv osv. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 rag-fo: Det beste med WIN XP SP2 er når man ikke installerer den. For å si det slik. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 rag-fo: Det beste med WIN XP SP2 er når man ikke installerer den. For å si det slik. XP SP2 fungerer helt topp det, så lenge du vet om disse småtingene du må fikse i etterkant og informasjon om det følger gjerne med produktene du skal installere. Følger ihvertfall med DBT-120 Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 "knutert"..."cellulardude"...oa.... takkes med dette for hjelp (tidligere i tråden)... i forbindelse med at jeg bare kunne sende en og en fil mellom telefon og pc..... Hjalp meg til å overstyre Windowsdriveren.... Har nå endelig fått tid til å¨prøve dette..og etter litt fikling fungerer det nå. Men (knutert), må innrømme at det at jeg er god i Engelsk, (men ikke på data) hjalp meg litt når jeg leste linken din...... Andre som er dårlige på Engelsk kan kanskje trenge litt mer bistand. Uansett. Linken det vises til på side 10, i denne tråden er veldig brukbar og ga i hvert fall meg en forståelse for hvorfor jeg hadde dette problemet. Takker. (Men mitt spørsmål om det finnes GPRS datateller på denne telefonen har ingen besvart....så da finnes det vel ikke da?) Lenke til kommentar
knutert Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hyggelig å kunne hjelpe Knota lenge før jeg fikk det til selv også... Dårlig med GPRS-teller såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 2.Tastaturdelen har ca en millimeters vandring (slark) på telefonens høyre side. Følgen av dette er klapring i telefonen når man bruker den lukket. Når telefonen er åpen, er det imidlertid ingen slark. Andre som har det samme på sin D500? Ja, og dette trekker kvalitetsinntrykket så til de grader ned for min del.... er dette et problem alle har!! Eller er det bare begrenset til oss 3-4 som har nevnt dette?? Tenk om det bare blir verre og verre Den har også restartet mens jeg tok bilde, og det var jo fantastisk irriterende...har bare skjedd en gang!! Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Det er mer "slark" på høyre side enn på venstre, men det er ikke så mye som en mm. Det er knappt så jeg legger merke til det. Jeg oppdaget det da vibreringen startet da jeg holdt i telefonen.. kom en slags ekstra dirrelyd. Litt skuffende akkurat det, men det er eneste som jeg har sett på som negativt også Edit: Den dirre-lyden kom visst bare en gang den.. Jeg får den ikke fram nå i alle fall Endret 16. februar 2005 av Huscht Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 2.Tastaturdelen har ca en millimeters vandring (slark) på telefonens høyre side. Følgen av dette er klapring i telefonen når man bruker den lukket. Når telefonen er åpen, er det imidlertid ingen slark. Andre som har det samme på sin D500? Ja, og dette trekker kvalitetsinntrykket så til de grader ned for min del.... er dette et problem alle har!! Eller er det bare begrenset til oss 3-4 som har nevnt dette?? Tenk om det bare blir verre og verre Den har også restartet mens jeg tok bilde, og det var jo fantastisk irriterende...har bare skjedd en gang!! Jeg har ikke dette problemet. Telefonen min er solid som et fjell og jeg har ennå ikke hatt noen former for problemer med den. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sjæl, ingen problemer.. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 MaxCPU: Skrur den fortsatt seg av og på sånn helt plutselig? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 None ganger når jeg skal starte et java-spill så henger den seg.. Jeg lokker igjen telefonen å prøver å åpne den igjen. Da står det bare "vent litt" i evigheter!! Må skru av telefonen for at det skal virke.. Veldig irriterenes.. Noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei. Har lest gjennom hele tråden, men lurer på et par ting. Noen av dere har hatt denne telefonen i nesten 2 måneder. Hvilke inntrykk sitter dere igjen med? Kvalitet på tale, sms'ing, menyene, generelt. Vil dere anbefale en slik telefon til noen som har brukt SE i mange år, og er kjempefornøyd med meny, layout og batteritiden. I snitt, hvor lenge varer batteriet? Bruker telefonen en del (har en Siemens C65 idag), og batteriet varer som regel ikke over 1,5 dag. Håper ikke dette er gjeldende på D500. Har veldig lyst på telefonen, men håper noen har litt andre synspunkter/meninger nå etter noen uker, i forhold til alle de som nettopp har fått seg helt ny. Er det forresten mulighet å oppgradere SW med Bluetooth/kabel? Har det kommet oppdateringer som fikser noen av problemene tildligere nevnt (dekning, skrivefeil etc.) Er det noen svar på denne meldingen(spesielt med batteri variheten, der jeg har hørt at den er elendig)? Kan jeg selv ta FW update med kabel(el. hva som trengs)? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Batteriet mitt varer ca 3 dager. Kanskje litt i underkant av det. Da bruker jeg mp3-spilleren 40min/dag, ringer 10 min/dag, sender 10-15 meldinger/dag. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Batteriet mitt varer ca 3 dager. Kanskje litt i underkant av det. Da bruker jeg mp3-spilleren 40min/dag, ringer 10 min/dag, sender 10-15 meldinger/dag. OK Kommer ikke til å bruke mp3 så mye, kanskje mer batteri tid da MEN 20min. (kanskje 30min) tale og 2-3sms/dag Da blir det kjøp ja Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Eneste jeg kunne ha tenkt meg er: - å kunne forandre bakgrunnsfarge på skjermen - bruke mp3'er som alarm og meldingstone det kan du jo, om du mener fargestiler? er 4 forskjellige.. Det var ikke fargestilene jeg mente nei, men bakgrunnsfargen som er satt til hvit. Om jeg har et mørkt bilde, så hadde det sett bedre ut om bakgunnen hadde vært sort og ikke hvit. Får satse på at dette kommer i en evt oppgradering. Kunne tenkt meg ørlitegrann mer frihet til slike ting, men kan ikke klage heller akkurat. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kan noen her med denne telefonen poste noen bilder i 640 x 480 oppløsning? Så jeg får sett kvaliteten. Mine blir ikke helt optimale akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå