Winters Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hola. Hva synes dere om de? Jeg vil si att dette bandet var veldig viktig for nåtidens musikk, se på f.eks Rage against the machine, dette er ett band som du merker har hørt MYE på Run DMC! Dette var bandet som introduserte meg for rock for lenge siden, synes de fortjener masse skryt! R.I.P JMJ! Mvh. Winters Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Run DMC er fin-fine saker det, men Public Enemy trekker det lengste strået i old-school rapkrigen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Walk This Way er jo bare konge Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Walk This Way er jo bare konge enig der ja Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Såklart Run DMC var viktig. Dette var den første rap gruppa med gitarer i sangene. Kjempe tøft er det, ikke sant? Tøffere musikk skal en leite lenge etter RUN DMC'S mission has always been to crush through walls, go through floors, bust through ceilings, and knock down doors. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har digga Run D.M.C lenge, de er geniale og har fengende rytmer i tillegg til bra vokal og kul sound. Rockbox og It's tricky er kjempekule sanger Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har digga Run D.M.C lenge, de er geniale og har fengende rytmer i tillegg til bra vokal og kul sound. Rockbox og It's tricky er kjempekule sanger it's like that, it's just the way it is Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) RunDMC er faktisk en særdeles bra rap gruppe! Synd vi ikke har så mange av de nå til dags Endret 18. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sangene "Walk This Way" , "It's Like that" og "It's Tricky" er bare helt konge Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 RunDMC er utrolig bra, liker spesielt albumet " Down with the King", Innenfor kategorien oldschool rap liker jeg også Beastie Boys. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Run DMC er fin-fine saker det, men Public Enemy trekker det lengste strået i old-school rapkrigen. Enig med deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bedre enn det meste av hip-hop, men ikke veldig underholdende musikk. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bedre enn det meste av hip-hop, men ikke veldig underholdende musikk. it's just the way it is nei da Skal slutte nå.... Er enig der altså... Høre sangen en gang, ikke mer, ikke mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå