eLang Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei. har akkurat kjøpt meg den kuleste telefonen i verden, MEN plages med å få satt den opp mot MMS. Fikk ordna wap'en, men ikke MMS'en. Telenor har ikke fått lagt ut oppsettet til den enda. Kan noen være så snill å hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Håper dette kan hjelpe deg på vei: Prøv å sette opp telefonen manuelt. Profilnavn Telenor MMS Bærertype GPRS Brukernavn std Passord mms Apn mms Primær IP 010.010.010.011 Primær port 9201 Startside http://mmsc/ Lenke til kommentar
eLang Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 joda, jeg vet det, men problemet er at jeg ikke finner noen plass å skrive inn verdiene. Har vært på "meldings innstillinger" uten å finne noe... og vært rundt i alle andre menyer uten hell. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 he he, det ver jo ikke værre en å gå til motorola.com. Her er linken til div oppsett for bla e398 Lenke til kommentar
hegecesi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lurer fælt på det samme...det er jo ikke mulig å oppdrive oppsett til motorola e398 Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 joda..oppsettet ligger på sidene til motorola og funker helt perfekt Lenke til kommentar
hegecesi Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 nå har jeg fått lastet dette ned...men på mobilen står de som låst? Hvordan får jeg åpnet dette...det er kun mms som ikke funker nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå