mr8420 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hallo! Har kjøpt et aopen 600B kabinett og et MSI psfir hovedkort. Problemet er at kontakten fra strømforsyningen er 24 pins og "støpselet" på hovedkortet er 20 pins. Jeg leste på et annet inlegg her at man kunne fjerne fire av pinnene, og jeg lurer på hvilke. To på hver side eller fire på den ene siden? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
kinemiri Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg lurer akkurat på det samme. Fint om noen vet hva man bør gjøre. Mvh Kinemiri Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Heisann.. dette har jeg gjort.. Jeg hadde da kjøpt en 20 pin connector og flytta over alle kablene, noen måtte kobles på noen andre kabler osv.. litt komplisert men jeg fikk det till.. Kjekt med koblings sjema ( noe jeg ikke hadde ) så hvis noen har det er jo det kjekt Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Denne Hadde vel vært enklest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå