Obo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Gordon Freeman er jo bare konge! En labrotte redder verden! Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Guybrush Threepwood ! Så sinnsykt for en humor. Oioioi, det var tider det. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det må nok bli Solid Snake fra Metal Gear solid, ellers er Carl Johnson fra GTA:SA ganske kul. Guybrush threepwood er også utrolig morsom og kul. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hm. Personlig syns jeg ikke CJ fra GTA: SA var noe særlig tøff. Når man kom til Catalina-oppdragene, var "pussywhipped" det første jeg tenkte på. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Daxter i Jak og daxter serien er tøff, Crash Bandicoot havner også høyt på lista mi Lenke til kommentar
Skallagrim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Gunther Hermann i Deus Ex, sympatisk og kul kar. Den tyske aksenten var bare utrolig festlig. Synd jeg måtte drepe ham, men når han var lojal mot makteliten måtte det gå sånn Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hm. Personlig syns jeg ikke CJ fra GTA: SA var noe særlig tøff. Når man kom til Catalina-oppdragene, var "pussywhipped" det første jeg tenkte på. Aha! Nå minte du meg på noen! Tommy Vercetti i GTA: Vice City! Ekte råtass, spilt av den geniale Ray Liotta! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Luigi i Mario spillene! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Gunther Hermann i Deus Ex, sympatisk og kul kar. Den tyske aksenten var bare utrolig festlig. Synd jeg måtte drepe ham, men når han var lojal mot makteliten måtte det gå sånn Apropos tysk aksent: en annen av mine favorittkarakterer er jo Klaus Kerner fra Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Han har jo også en utrolig kul tysk aksent, og dessuten er det stilig med den hårsveisen som han alltid retter på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå