Gå til innhold

Aliens vs. Predator 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Utrolig fett å væra alien og predator på nette! er bare en miss med det spillet! det nytter ikke å ha dårligere oppkobling enn isdn! har spilt me 56k noen ganger og det bare går ikke, fikk ca 5 spawnkills mot meg på rad for jeg var for treig til å komme i gang, men når man er i gang så er det utrolig fett!

Lenke til kommentar

Knallbra spill! Både i singel-player og på lan. Får dessverre ikke spilt det på nettet siden jeg ikke har en cd-key :sad: Noen som vil bytte en AvP2 cd-key mot en eller to andre? Har til Half-Life, StarCraft og Emperor - Battle for dune. Disse er noe jeg har betalt for!

Lenke til kommentar

mekanik: du skulle visst spilt litt thief1... marine i avp1/2 er ikke skummelt i forhold :smile:.

jeg synes avp2 var nesten veldig bra - men våpene var så ubalanserte, spess predator...

det var kult og sitte høyt oppe med marine vision og hoppe ned og ta de med stokk, men de fleste våpene var for uabalanserte, og det eneste "forsvaret" mot de ubalanserte våpene var og bruke noen selv. det var gøyt i starten, men jeg gikk lei det etter en time eller to.

Lenke til kommentar

Du bør tenke på at i filmene så er både Aliens og Predatorer mye bedre enn mennesker. Slik blir det jo selvsagt også i spillet. MEN, i filmene så vinner jo også menneskene til slutt og det kan også skje i spillet. Du trenger bare litt taktikk.

Det mest taktiske du gjør hvis du spiller deathmatch mot en Predator er å være Alien. Da ser du dem uansett og kan overraske dem ved å komme ned fra taket eller.no.

Det som er meninga er vel hovedsaklig at det skal være flere mennesker mot et færre antall Aliens/Predatorer. Det anbefales på det varmeste! Mye mer spennende for alle.

Lenke til kommentar

det jeg tenkte på corleone, var homingdiscen til predator, sniperen til predator, rocket launcher, maskingeværet til marine og smartgun som er de jeg husker best. ubalansert var det, man skulle kunne disablet de våpene man ville - eller går det ann?

Lenke til kommentar

Quote:

El_PoLLa skrev (2002-05-01 00:20):

det jeg tenkte på corleone, var homingdiscen til predator, sniperen til predator, rocket launcher, maskingeværet til marine og smartgun som er de jeg husker best.

Disc'en er overdrevet men ikke umulig å komme unna. I multiplayer er speargun (sniperen til predatoren) ubrukelig på avstand. Når folk er i bevegelse hele tida så klarer jeg aldri å skyte hodet av dem :sad: Dette fordi spydet bruker lang tid på å nå målet.

Rocetlauncher er overdrevet som fy.

Smartgun er litt overdrevet men vanskelig å treffe med når ting beveger seg kjapt. Dessuten sikter den seg ikke inn på cloaka Predators.

Når det gjelder balansen mellom hver rase så blir det litt annerledes enn andre spill. Hver rase har svakheter og styrker som kan utnyttes av deg og fiender. Det viktige er å finne svakhetene og utnytte dem!

Quote:

ubalansert var det, man skulle kunne disablet de våpene man ville - eller går det ann?

Det du kan gjøre er å begrense hvilke våpen hver spiller kan bruke. Du går på advanced når du setter opp server og slår på "Class Weapons". Da kan du lese i beskrivelsen til hver person hvilke våpen han/hun/Predator/Alien kan bruke.

Lenke til kommentar

du har igrunnen rett, det er nok bare meg som mener våpene er "ubalansert", det jeg egentlig mener er at de er kjedelige og bruke, enten altfor lett (sniper/basooka) eller forvanskelig. var kult på lan og spille meg som predator mot to marines - brukte stav og snek meg så nærmt jeg kunne mens de så en annen vei osv... skal si det blir mye skriking og lyder fra dette spillet ja :smile:

spillet var etter min mening nesten ett av de beste jeg har spilt, men slik det er så var det ikke noe kult i det hele tatt. men det betyr jo ikke noe når det sikkert blir spilt av mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...