Pepsi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen som vet hvordan evt. hvor jeg kan få låst opp min Telenor låste T610 for en billig penge?? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Når kjøpte du den? Har du sjekka om Telenor har gitt ut koden din? Telenor Mobil Operatørlåskode Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Takk, takk.... Problemet er bare at jeg kjøpte den i dag, og trodde at det skulle være like enkelt å låse opp denne som med Nokia. Der tok jeg feil gitt Håper nå å finne en annen løsning, slik at jeg kan få brukt den. Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei, jeg har en t610 som er operatørlåst. Har hatt den i over 12mnd så jeg har fått koden som låser opp mobilen. Eneste jeg ikke vet er HVOR jeg taster inn koden. Må man være rakettforsker for å finne frem i dette? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du må sette inn et simkort som mobilen egentlig er sperret for, så tror jeg du får spm om å taste inn koden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Må man være rakettforsker for å finne frem i dette? Ja. Operatørene henviser som vanlig til "manualen" hvor dette ikke er beskrevet noen plass... På SE må du trykke til venstre, stjerne, stjerne, venstre for å komme inn i menyen hvor du kan taste inn koden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå