Hellslayer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Spørsmålet er ganske enkelt: Vil jeg miste noe data hvis jeg merger to partisjoner på samme harddisk sammen? Jeg har nemlig en 200GB harddisk som jeg for lenge siden delte opp i to partisjoner på ca 95GB hver. Nå har jeg lyst til å slå sammen disse partisjonene igjen, men helst uten å miste noe av de data som ligger lagret på begge partisjonene. Har en helt tom 250GB disk som jeg evt kan flytte dataen over på i mellomtiden, men det vil jo ta fryktelig lang tid. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det går ofte greitt å merge med Partition Magic. Men det er alltids en sjangs for at det går galt, og det er for sent å angre etterpå. Jeg ville ikke tenkt på å bruke PM, jeg ville heller kopiert filene over og lagd nye partisjoner. Tiden er irrelevant, det er jo bare å gjøre noe annet i mens. Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) har gjort det selv med en 80gb hd..d gikk fint med PM...men hvordan d vil fungere når strørrelsen blir så mye større vet jeg ikke... ...men selvfølgelig det smarteste er nok å høre på hårek.. Endret 17. desember 2004 av eirikhaf Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eg har ein Raptor som er delt i 2. OS på eine partisjonen og ingenting på den andre. Kan eg merge desse utan at Windows tar skade av det, men vil funke som normalt? Lenke til kommentar
moav Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det pleier å funke med PM så vidt jeg husker tar den å skriver om de gamle banene som pekte til den gamle parisjonen, men du får sikkert problemer alikvel, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå