Corleone Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 bihelleland: Det blir for mye rot. Mye bedre å kjeppjage de som ikke vil følge reglene på dette forumet. Alt som ikke handler om hardware, overklokking osv. skal på off topic. De som evt. måtte finne på å ikke følge de reglene blir utestengt hvis de ikke skjerper seg. De som er nye vil nok blir tilsnakket, men det gjør også at de vil skjerpe seg :smile: Lenke til kommentar
bihelland Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 20:45, Corleone skrev:bihelleland: Det blir for mye rot. Mye bedre å kjeppjage de som ikke vil følge reglene på dette forumet. Alt som ikke handler om hardware, overklokking osv. skal på off topic. De som evt. måtte finne på å ikke følge de reglene blir utestengt hvis de ikke skjerper seg. Er i teorien enig, bortsett fra tre ting: 1) Det har vært krevd strengere moderatorer i lang tid, uten at jeg har sett så mye utestengelse enda. Mitt inntrykk er at hw.no har akseptert at man ikke kan forvente 100% seriøsitet på siten (i og forseg er hva som er den "aksepterte brukermassen" et valg de må kunne ta) 2) Det er slettes ikke alle som er interessert i data som ønsker 100% seriøsitet i alle diskusjoner selv om de faktisk "passer inn". 3) Med min løsning slipper hw.no å gi slipp på de "halvseriøse" brukerene, som nok utgjør hovedparten. Dermed kan de fortsatt vise til store besøkstall etc, som jeg antar kan være viktig for dem i en del sammenhenger. Særlig det første punktet er et stort problem, og betyr i praksis at Corleone's løsning ikke ser ut til å være gjennomførbar... I tillegg kan jeg ikke se at det skal bli så mye rot, det er egentlig ikke snakk om annet enn at noen kategorier blir (mye) strengere enn resten. Dette bør være en relativt enkel affære for moderatorene å håndtere. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Ok, Jeg personlig skal prøve å stramme inn litt til. Ser at det er mange som ser seg lei av dårlig bruk av emnefeltet. Er dette helt på trynet, så skal jeg vurdere å stenge tråden.. Tips meg gjerne på mail, [email protected] Legg da ved url. På forhand takk! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 bihelland skrev (2002-06-07 21:02): Mitt inntrykk er at hw.no har akseptert at man ikke kan forvente 100% seriøsitet på siten (i og forseg er hva som er den "aksepterte brukermassen" et valg de må kunne ta) Så useriøst som det er blitt nå i det siste, så kan hw.no få dette slengt opp i trynet: skjerp dere NÅ, eller så forlater alle vi seriøse og finner oss et annet forum. Så kan dere sitte der med alle "fjortisene" deres (no offence dere som er 14! Bare en talemåte). Det er slettes ikke alle som er interessert i data som ønsker 100% seriøsitet i alle diskusjoner selv om de faktisk "passer inn". Men da kan de la være å komme med useriøse svar til de som har problemer og trenger et svar, og heller poste noe useriøst på off topic el. De kan også poste ting som Starwars Ep.II og fotball under off topic. Det kan ikke være vanskelig. Med min løsning slipper hw.no å gi slipp på de "halvseriøse" brukerene, som nok utgjør hovedparten. Dermed kan de fortsatt vise til store besøkstall etc, som jeg antar kan være viktig for dem i en del sammenhenger. I tillegg kan jeg ikke se at det skal bli så mye rot, det er egentlig ikke snakk om annet enn at noen kategorier blir (mye) strengere enn resten. Dette bør være en relativt enkel affære for moderatorene å håndtere. Jeg vet at noen ønsker å være useriøse, og de ønsker å være plagsomme. Disse folkene vil så absolutt følge etter til den mer seriøse delen av forumet, og det å lage en ny brukerkonto her på hw.no er ikke umulig! Personlig ser jeg bare enda mer rot og useriøsitet som følge av det. Det virker dessuten latterlig med 'forum.hardware.no/useriøs' og 'forum.hardware.no/seriøs'. Det hw.no og søsterselskapene bør gjøre er å gjøre dagens kategorier strengere. MYE enklere :smile: _________________ Requesting people to make an AvP2-mod! [ endret av Corleone den 2002-06-08 04:09 ] Lenke til kommentar
macos Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 ikk d mld e osv osv og ordet "er" kutter vi ut !!!!!! [ Denne Melding var redigert av: macos på 2002-06-08 05:21 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg skal prøve å hjelpe til så godt jeg kan. Jeg sletter poster eller stenger tråder og herjer verre for å hjelpe folk til rette. Expect harder times when Yummy is moderator! :razz: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Ahh! Gode greier. Takker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå