bengh Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei Var innom nyåpnet SIBA butikk på Liertoppen. De solgte Commodore 8X DVD+R for Nok 119,- pr 25 stk. Plukket med meg en pakke for å teste. DVD Identifier rapporterer: Prod id : VDSPMSAB Prod: Interaxia AG Media : 002 Rev: 001 Hast: 1-8x Noen som har erfaring med disse platene ?? Lenke til kommentar
que Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har brent 2 plater, disse fungerer Kun hørt at de har fått god rating på noen utenlandske sider, ikke sett disse selv. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) VDSPMSAB er vel ansett som drittplater delux, men post gjerne erfaringer og resultater her! Edit: Trykkleif Endret 17. desember 2004 av Gerrard Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Akkurat plukket med meg en spindel selv - skal teste de etterhvert. Så langt vet jeg at plextor 716A ikke klarer detektere platene en gang. Tidligere VDSPMSAB plater jag har hatt har vært forferdelige (På linje med VANGUARD - som kommer fra samme fabrikk). Lenke til kommentar
bengh Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Brant en plate uten problemer i Nec 3500. Nero CD-DVD Speed med Nec 3500 er perfekt opp til 3 GB men litt ruskete derover. Får teste feilrapportering i Liteon på jobb på mandag. Holdbarheten er det vel bare tiden som kan si noe om. PS Får ikke langt ut bilder. Hvordan f... gjør man det - vedlegge fil funker ikke ! Edit: Funka vist alikevel når man redigere innlegg i etterkant. Endret 17. desember 2004 av bengh Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 De selger disse platene på Computercuty i Sandvika for 99,- for en spindel på 25. Og de er skikkelige mikke mus plater...ville ikke brukt de til backup av viktige ting. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Brukes kun til uvesentlige ting som dårlige DivX/Avi filmer, ting som gis bort etc. Bruker kvalitet (Sony/Verbatim/Ricoh) til ting jeg ikke vil miste etc, men innrømmer at jeg trigges litt av rimelig pris og så er det artig å drive og teste litt. Ting sum funker perfekt er kjedelig - artigst å drive og fikse..... Lenke til kommentar
bengh Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Brennekvaliteten var ikke så gal alikevel men så var det det med holdbarheten da... Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Commodore plater??? Har de Commodore logo da eller? *Provosert* over at noen utnytter Commodore navnet til råtne produkter... hehe Lenke til kommentar
bengh Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp, med Commodore logo og alt, samt referanse til : www.commodoreworld.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå