Heatsink Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 har tenkt å flashe bios på mitt msi k8neo platinum edition. jeg har liveuppdate som finner drivere og biog til meg, siden jeg ikke har diskettstasjon og det tar noe tid å låne til meg en fant jeg en funksjon i live uppdate som kunne flashe i windows. hvordan fungerer dette? er det noe rart og sette seg inn i eller går alt av seg selv? noen som har prøvd og kan veilede meg litt? Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er tut og kjør. Start MSI Live update og sjekk for bios oppdateringer. Last så ned bios og den vil starte og du får valg om du vil Flashe i DOS eller Windows eller noe sånt. Fungerer smertefritt hos meg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 men flashin i windows, er det "tut å kjør" ? altså går alt av seg selv bare trykee "neste" og "yes" liksom? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 men flashin i windows, er det "tut å kjør" ? altså går alt av seg selv bare trykee "neste" og "yes" liksom? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå