Christian86 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skulle gjerne hatt disse før jul, da de er julegaver. Hva kan jeg gjøre når de ikke svarer på mail? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) du skulle nok vært tidligere ute, jeg merka stor forskjell når jeg bestilte i november og når jeg bestilte i desember ikke gikk bare alt mye tregere i desmber, men det tok 2 uker i posten også sendte de mail da jeg begynte å bli bekymret, fikk svar dagen etter og de regner med at etter 14 dager så regnes det som mistet, dette etter at det er sendt selvfølgelig da du må nok bare være tålmodig gitt, vil tro det er stor pågang hos de i disse dager Endret 17. desember 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 glad hun som skal få boken gikk med på å få den senere. Trodde over 1,5 uker skulle være nok. CD platen var ekspedert etter 2 dager, men kanskje veldig interesse for bøkene? eller kan det være at firmaet som sender de i Sveits også hjelper andre butikker? musikken sendes via Storbritania, mens bøkene har jeg merket kommer fra Sveits eller et sted der. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har brukt play.com kom en rekke ganger (ca 20), og hver eneste gang har jeg hatt produktet 4 dager etter bestilling..... så det er nok julen som sinker dessverre.... Lenke til kommentar
ironfist Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ja, bestilte en cd den 5.12, de sendte ut den 9.12, og fremdeles venter jeg på cd'en. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da har de nok ekstra mye å gjøre, for det har aldri tatt så lang tid... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 festlig, fikk denne mailen i dag Dear Customer, Thank you for your email. Unfortuntunately these items are unavalable at this current time, therefore your order has been refunded back to you. We have refunded the value of the items back to your credit/debit card, which should show on your statement within the next 3 working days. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom. Kind regards, Email Support Team Play rare er at bøkene står som "på lager". stakkars hun som skulle få Da Vinci boken Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 rare er at bøkene står som "på lager". stakkars hun som skulle få Da Vinci boken Burde jo ikke være noe problem å få tak i den boken. Det virker som om jeg snubler over en stabel av den samme fa*n hvor jeg snur meg... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 rare er at bøkene står som "på lager". stakkars hun som skulle få Da Vinci boken Burde jo ikke være noe problem å få tak i den boken. Det virker som om jeg snubler over en stabel av den samme fa*n hvor jeg snur meg... ^^ Word! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 joa, men jeg er opptatt i møter frem til onsdag, og da er det hytta eller noe Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Den boka selger de til og med på Narvesen, og den frontes av alle bokhandlene. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Jeg mener å ha lest at posten norge ba alle sende pakker i posten senest 16. desember om de ville være garantert at pakkene kom frem i tide før jul, dette grunnet den åpenbare økningen i pakkesendingen akkurat før jul (av en eller annen merkelig grunn ). edit: <- ironi for de som ikke skjønte det da. Kan også legge til at jeg alltid får pakkene fra play.com innen 5 dager etter bestillingen, dette uavhengig av helgedager o.l. Bestilte pakke til søsteren min den 9., den kom i posten 14. Endret 19. desember 2004 av _oDIn_ Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Mange som sender pakker via posten vettu, er ikke noe rart det går treigt i disse tider. Ellers er jeg ganske fornøyd med play.com, bestandig fått varen levert raskt fra de. Nå venter jeg på en CD derifra Får håpe den kommer til julaften God Jul folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå