Johnx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Synes oppsettet ser bra ut jeg Lenke til kommentar
N3oN Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Synes oppsettet ser bra ut jeg Okey thnx Lenke til kommentar
gsn Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tenker på akkurat samme oppsett selv med annen ram, men den er utenfor din pris så det er ikke noe å tenke på.. og til du som skrive x700 så er jo det dårligere en 6600gt så hvorfor skulle han kjøpe det ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) men 995kr til, sprenger jo budsjettet en 360watter holder lenge til ditt oppsett, ikke sløs masse penger på extra power.. kjenner en som kjører en fx-55prosessor(dyreste og beste amd 64) på en 350watts F/S strømforsyning med 3 disker.. du trenger simpelten ikke mer power.. Skulle ikke forundre meg om PSU'en hans ryker før sommeren... Uansett: Er du usikker på psu kan du gå innpå denne siden og regne sammen hvor mye strøm du kommer til å bruke http://www6.tomshardware.com/howto/2004012...upplies-04.html Chieftec 360W holder i langer baner, har en selv + at jeg bruker de ofte i maskiner jeg bygger til andre, aldri noen problemer.... Endret 25. desember 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå