Dr.X Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hey ho.. Kom over en video her.. sinnsykt bra! Han forteller hele historien, hva han dreiv med, hva de gjør i dag osv osv.. VELDIG verdt å se på! Inkl noen bilder. http://steroidsviciouscycles.com/HTMLobj-1...Photos2Win.html Endret 17. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Veldig bra. Denne burde vel nesten blitt satt som sticky med subject: "Stay Clean" eller noe.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Denne karen var jo litt ekstrem da... men oi... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sier ikke noe om at det er unødvendig for tenåringer å ta noen form for supplementer til treningen? Snakker han da om boler eller snakker han om andre supplementer som proteinpulver, weight gainer osv? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Han snakker om begge deler, og jeg er helt enig. Tenåringer bør ikke trene så hardt at de har brukt for noe annet enn maten mamma/pappa lager. Vent til skjelettet og sener er ferdig vokst, og så begynn å trene skikkelig. Hmm, ville kanskje tatt proteinpulver, da en ofte ikke får nok av det i seg om man trener eller ikke. Det er billigere enn kjøtt også. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har lest at det beste er å først ha et bra kosthold, uten proteintilskudd, ikke bruke proteintilskudd for å "rette på" et dårlig kosthold. Bruk heller proteintilskudd som ekstra til ditt allerede gode kosthold! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fantastisk interessant film det der. *lagre i favoritter* Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Veldig interessant syns jeg også Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 error 404: File not found The document you requested is not found. Jeg og vil se! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 funker her.. ! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja, fungerer igjen nå Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 shooking, intrisangt var det! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm... *tenke over saken* ... En venn av meg som "boler"... Kanskje jeg skal sende han en link. Interessant ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå