taulen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hei, jeg har muligheten til å kjøpt et Fujifilm Finepix S2 Pro kamerahus. Dette er brukt av en fotobutikk / fotograf, personlig bekjent, til å ta bilder i butikken. Det er litt over ett år, og ser bra ut. Nypris i følge han var ca 22 000, han har gitt meg en pris, men hva tror dere at det er verdt, og hva skal jeg betale for et slikt kamerahus ? EDIT: kan også spørre om det er et kamera jeg bør kjøpe, istedet for feks et nytt canon 300D? Endret 17. desember 2004 av _haha_ Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Prishistorikk for dette huset: https://prisguiden.no/vis_produkt.php?pro...w=price_history Huset har altså ligget på pris rundt 18-19.000. Oppfølgeren S3 Pro selges nå for 23000. Det er nok et bra kamera, i likhet med de aller fleste dSLR på markedet, men det er en utgått modell og vil ikke nødvendigvis være mye mer verdt enn en Canon 20D eller liknende selv om nyprisen var større. Huset bruker Nikon-fatning og samme brikkestørrelse som Nikon, så du er trygg på at du får et godt utvalg i objektiver, men om DX-objektiver passer vet jeg ikke (antakelig vil det passe, men kan kreve modifikasjoner på objektivet..). Jeg tipper kameraet er verdt rundt 8.000, altså rundt prisen av en Canon 300D. Sikkert et bra kjøp med tanke på at det nok er pent brukt. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hmm, ja okey. Prisen han sa til meg var ca 8.000, så han vet nok hva det er verdt da Får tenke litt på det da. Takk for svar iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå