Sir_cruz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei , jeg lurer på og kjøpe en ny vifte til min p4 2.8 men trenger noe og sammen lingne med (i DB altså) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Vel, på microplex er det desibel tester... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 tipper 40 db, den bråker like mye som min spark7+ på full guffe (42db) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 tipper 40 db, den bråker like mye som min spark7+ på full guffe (42db) hmm , det er gansnske mye , tror jeg går for og prøve og støy dempe kabinette mitt , men det blir vell ikke noe bra med støy demp. når jeg har Vindu ? har ikke vindu heller jeg har en Dør med et hull i har ikke kommet så langt enda (begynte i sommer ferien ) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 tipper 40 db, den bråker like mye som min spark7+ på full guffe (42db) hmm , det er gansnske mye , tror jeg går for og prøve og støy dempe kabinette mitt , men det blir vell ikke noe bra med støy demp. når jeg har Vindu ? har ikke vindu heller jeg har en Dør med et hull i har ikke kommet så langt enda (begynte i sommer ferien ) tja, tror ikke du skal stole så veldig mye på målinga mi, men den er ikke langt ifra Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 tipper 40 db, den bråker like mye som min spark7+ på full guffe (42db) hmm , det er gansnske mye , tror jeg går for og prøve og støy dempe kabinette mitt , men det blir vell ikke noe bra med støy demp. når jeg har Vindu ? har ikke vindu heller jeg har en Dør med et hull i har ikke kommet så langt enda (begynte i sommer ferien ) Vil tippe rundt 30+. Er selvfølgelig ikke helt sikker, men 40 er veldig mye igjen... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Holly shit 40 DB for en P4: 2.8? Er det snakk om Prescot eller? Min Northwod P4: 2.66GHZ har Boxed vifte og bråker ikek så mye. Men så må man tenke på at det finnes PSU, kabinettvifter og skjermkort-vifter som også bråker i tilegg til CPU vifta! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Min Northwod bråka ikke sinnsykt den da. Var sånn passe støy. Vil nok tippe rundt 26-30dB på den jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå