chokke Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvordan spille av musikk i cs 1.6 og gjerne team fortress? Har lasta ned HLSS og den vil ikke, står bare at den er dupliker () Skjønner ikke noe jeg. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tror ikke man kan spille av musikk "i cs". Men man kan spille av musikk i et annet program som kjører i Windows (eller hvordan operativ system du bruker), så kjøre cs. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Husker ikke helt hvordan det gjøres, men du må ta en wave eller midi fil og gjøre den om til x antal kb/s så kan den spilles via voice. Men dette er vanligvis bare irriterende, så hvis du skulle finne ut hvordan man gjør det, så bruk det med måte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 jada, men høt om hlss eller noe som gjør det, men får det ikke til å virke. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Winamp 5.x med global hotkeys eller mediaknapper ordner saken. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sven COOP hadde ei fiiin MP3-meny ordning! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg er rimelig sikker på at vi snakker om sånn musikk som kommer over voice som andre kan høre. Ikke winamp og slikt tøv Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg er rimelig sikker på at vi snakker om sånn musikk som kommer over voice som andre kan høre. Ikke winamp og slikt tøv Bruker ikke Winamp i Sven COOP, og jeg vet AKKURAT hva dere snakker om. Men dette med musikk over Voice er bare plageånden selv! Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 ja, men hvorfor i h*lvete kan dere ikke si hvordan man gjør det, skal bare ha muligheten! (Og ta igjen noen på team fortress på jolt serverne) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Legg vedlagt fil i cstrike mappa og en sang som du renamer til voice_input Så skriver du exec voiceannoy.cfg i console. Du starter/stopper snagen med "T" EDIT: Vet ikke om det virker med annet en WAV filer Endret 18. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ja, men hvorfor i h*lvete kan dere ikke si hvordan man gjør det, skal bare ha muligheten! (Og ta igjen noen på team fortress på jolt serverne) Alternativene er: a) Vi vet ikke. b) Vi skjønner ikke feilmeldinga c) Vi vet ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 jaja, driter idet, ble for tungvint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå