2 Fast 4 Biltema Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva er forskellen mellom DVD+R og DVD-R?? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) tror det er 2 forskjellige standarer.. Men jeg lurer på hvilken som blir brukt mest? Har en NEC3500A som ligger og venter på meg.. men hvilken spindel`med plater skal jeg kjøpe av de typene? DVD+R eller DVD-R? Endret 17. desember 2004 av Skurk Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 tror det er 2 forskjellige standarer.. Men jeg lurer på hvilken som blir brukt mest?Har en NEC3500A som ligger og venter på meg.. men hvilken spindel`med plater skal jeg kjøpe av de typene? DVD+R eller DVD-R? Er vel bare og se hvilket format den brenner raskest det vel Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Men hva virker på fleste stue-spillere ? hvis man brenner filmer? Noen erfaring med det? Har hørt at DVD-R kanskje er best.. ? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) DVD-R har bedre kompatibiletet på eldre DVD spillere. Alle nyere DVD spillere takler stort sett DVD+R, men for og være på den helt sikre siden så er DVD-R det beste valget. PlayStation 2 leser bl.a. ikke DVD+R (spill eller filmer som er på DVD+R). Endret 17. desember 2004 av bidz Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 DVD-R har bedre kompatibiletet på eldre DVD spillere. Alle nyere DVD spillere takler stort sett DVD+R, men for og være på den helt sikre siden så er DVD-R det beste valget. PlayStation 2 leser bl.a. ikke DVD+R (spill eller filmer som er på DVD+R). Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på. Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 DVD+R støtter vel multisession, mens DVD-R ikke gjør det..? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på. Samme her. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 flyttes til lagringsmedier Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det beste du gjør er å kjøpe en brenner som støtter bitesetting. så brenner du ut dvd+ plater som dvd-rom. Det skal funke i det meste av spillerene. Som jeg har hørt, er det flere som produsere dvd- dvd`er, men mange av disse er søppel produsenter som ikke lager gode plater. så etter min mening er dvd+ det beste valger. spesielt viss du kan bruke bitesetting peewee Lenke til kommentar
oizann Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på. Samme her. Ps2 v7 og nedover leser ikke + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå