Gå til innhold

DVD+R og DVD-R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror det er 2 forskjellige standarer.. Men jeg lurer på hvilken som blir brukt mest?

Har en NEC3500A som ligger og venter på meg.. men hvilken spindel`med plater skal jeg kjøpe av de typene? DVD+R eller DVD-R?

Endret av Skurk
Lenke til kommentar
tror det er 2 forskjellige standarer.. Men jeg lurer på hvilken som blir brukt mest?

Har en NEC3500A som ligger og venter på meg.. men hvilken spindel`med plater skal jeg kjøpe av de typene? DVD+R eller DVD-R?

Er vel bare og se hvilket format den brenner raskest det vel

Lenke til kommentar

DVD-R har bedre kompatibiletet på eldre DVD spillere. Alle nyere DVD spillere takler stort sett DVD+R, men for og være på den helt sikre siden så er DVD-R det beste valget.

PlayStation 2 leser bl.a. ikke DVD+R (spill eller filmer som er på DVD+R).

Endret av bidz
Lenke til kommentar
DVD-R har bedre kompatibiletet på eldre DVD spillere. Alle nyere DVD spillere takler stort sett DVD+R, men for og være på den helt sikre siden så er DVD-R det beste valget.

PlayStation 2 leser bl.a. ikke DVD+R (spill eller filmer som er på DVD+R).

Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på.

Lenke til kommentar

Det beste du gjør er å kjøpe en brenner som støtter bitesetting. så brenner du ut dvd+ plater som dvd-rom. Det skal funke i det meste av spillerene.

Som jeg har hørt, er det flere som produsere dvd- dvd`er, men mange av disse er søppel produsenter som ikke lager gode plater. så etter min mening er dvd+ det beste valger. spesielt viss du kan bruke bitesetting :)

peewee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...