Gå til innhold

Samsung Z107 og SE V800

Anbefalte innlegg

Heisann. Har noen peiling på når Samsung Z107 eller LGs 3g telefoner kommer her til lands? Har skikkelig lyst på en 3G telefon (UMTS) men så absolutt ikke Nokia 6630 eller hva den nå heter. Vet noen om SE planlegger å lansere en liknende telefon som V800 her i Norge? Tnx for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iflg Samsung kommer nok Z107 ikke til Norge før på nyåret. De driver faktisk og oversetter bruksanvisningen nå, og den skal jo trykkes deretter.

V800 kommer forhåpentligvis engang før sommeren neste år, hvis den hele tatt kommer uten Vodafone menyer....

LG har jeg ikke status på...

Endret av Mobilfreak
Lenke til kommentar

Ja, SonyEricsson har selv uttalt at V800 er en mobil kun spesiallaget for Vodafone.

Det kommer sikkert en lignende modell utover i 2005, men aldri en V810i liksom.

LG kommer nok med flere 3G-modeller, men de som er ute på markedet nå, har vært der en stund, og det er vel lite sannsynlig at de velger å sende en relativt gammel telefon ut på det norske markedet.

EDIT: Skrivefeil. Det er ferie. :D

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Nokia kommer med 10 3G-mobiler i -05. SE kommer med 3G-mobiler i løpet andre kvartal. Alle andre kommer vel også rundt disse tider.

Husk at en 3G-mobil bør ha symbian, det mener ihvertfall jeg. Da kan jeg legge inn f.eks DC++ hvis det kommer en symbianutgave :-)

Åpent system er best. Og mobilen blir mer og mer som en pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...