F828 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har laget en video hvor jeg skal ha musikk fra en LP-plate. Problemet er at den ikke finnes på CD - og jeg har ikke hverken LP-spiller eller utstyr for å gjøre det selv. Jeg trenger da en eller annen som kan brenne den for meg på en CD (Sentralt i Oslo). F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Er det virkelig ingen som kan forbarme seg over meg? F828 Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er fryktelig enkelt å gjøre det selv. Finn en kompis eller vennine med platespiller. Koble phonokabler fra TAPE-rec utgangen (eller en annen tilsvarende utgang) på stereoen. stapp dem i pc-mic inngangen, og bruk et passende program til å ta opp. Finnes sikkert mange gratis der ut (sjekk sourceforge). Jeg brukte SoundForgy (mulig noen bokstaver er feil i det navnet), når jeg gjorde for en del år siden. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Oki, ser ut som om jeg får lånt en platespiller, og jeg har en forsterker med phonoplugg. Takk for hjelp. Skal prøve å gjøre det selv. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå