LtdEdFred Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heisann Jeg regner med at de fleste av dere som har 6630 har Telenor abonnement på den. Jeg kjøpte en i går med den bindingen, men han på Lefdal sa at fuckings Telenor (vært kunde i 20 timer og hater de allerede ) ikke klarer å portere abonnementet før om 2 uker. Altså må jeg bruke mitt gamle dråg i den perioden (har prøvd simmet i den nye, men det virker ikke). Ventet dere også 2 uker på å ta den i bruk eller tegnet dere nytt abonnement der og da (hvis det er en omgåelse av problemet)? (ikke er det noen som klarer å unlocke den enda heller ) Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Alle som skal videreføre et nytt abo. med samme gamle nummer, må nok i vente i 2 uker ja. Gjelder vel ikke bare Telenor, men NetCom også. Hadde du lagt til 2000,- hadde du fått den uten abb. og da kan du bruke den med engang Lenke til kommentar
tbone Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det tar minimum 7 virkedager å portere et nummer, dette gjelder alle operatører. Siden det er jul så tar det lenger tid pga røde dager... Ps: Du er ikke kunde hos Telenor før du har portert over så slutt å klag.. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg kjøpte en i går med den bindingen, men han på Lefdal sa at fuckings Telenor (vært kunde i 20 timer og hater de alleredede allerede tongue.gif) ikke klarer å portere abonnementet før om 2 uker Dette er som de andre sier 7 dager... MEN det er bestemt av Post og Teletilsynet.... Jobba for Telenor en gang, teknisk sett kunne det gått på noen timer... Edit: Glemte noe gitt Endret 17. desember 2004 av TheGizmo Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Alle som skal videreføre et nytt abo. med samme gamle nummer, må nok i vente i 2 uker ja. Gjelder vel ikke bare Telenor, men NetCom også. Hadde du lagt til 2000,- hadde du fått den uten abb. og da kan du bruke den med engang Tenkte på det i ettertid. MPX har den til 5000 uten binding.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå