Gå til innhold

Vill overklokking av Gainward Geforce 2 GTS!

ELWiss

Anbefalte innlegg

Er enig at det var noe syk overklokking.

Jeg sitter nå på et Asus GeForce2ti kort som kjører originalt på 250mhz core og 400mhz minne.

Etter å ha limt på en gammal kjøleribbe på GPU med Artic Silver lim prøvde jeg å overklokke litt. Det lengste jeg har "turt" med den latterlige kjølingen jeg har er 499mhz minne (PS greier jo ikke mere) og 310mhz core. 90% stabilt, må ned til 478mhz på minne for å kjøre 100% stabilt....

Så det ser ikke ut som om Asus korta er helt på jordet heller? Bare vent til jeg får somla meg til å bestille tt RAMsinks dere :smile: det kan bli artig det, men jeg trenger et digi kamera først ffs, så hvis noen har lyst til å donere et til overklokking.no :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke helt hvorfor produsentene av grafikkort ikke bare kan skru fast kjølerne eller noe... Det hadde vært _veldig_ mye lettere å få av igjen.

Er egentlig litt imot slik liming av alt. Det gjør det så vanskelig å forandre på i etterkant, noe som ofte må gjøres :smile:

DFN: Hvordan gjør du for å skrive en slik quote-ting??

Har ikke tilbrakt noe særlig med tid i dette forumet, og det kunne vært greit å vite..

mvh ELWiss

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-18 21:22, ELWiss skrev:

Jeg fatter ikke helt hvorfor produsentene av grafikkort ikke bare kan skru fast kjølerne eller noe... Det hadde vært _veldig_ mye lettere å få av igjen.

Er egentlig litt imot slik liming av alt. Det gjør det så vanskelig å forandre på i etterkant, noe som ofte må gjøres :smile:

DFN: Hvordan gjør du for å skrive en slik quote-ting??

Har ikke tilbrakt noe særlig med tid i dette forumet, og det kunne vært greit å vite..

mvh ELWiss

Du velger bare "bruk sitat" nedest i den aktuelle meldingen... :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har et asus gf2 gts 32mb ddr

kjører orginalt på:

Core:200MHz

Ram:333MHz

Med standar kjøling og nvmax får jeg

Core:220MHz

Ram:420MHZ

Bare vent til jeg får min 117w peltier samt får mekka ferdig den hjemmemekka vannblokka. Håper da å nærme meg gainward kortene.

Lurte bare på hva man får av fps på q3 i 1024*768-32b.

Jeg kan skilte med 133.2fps.

Følgene konfigurasjon:

Msi k7t266pro

AMD XP1500 (1333MHz@venter 156w peltier samt hjemmemekket blokk og varmeledene maling)

512DDR ram (266MHz)

Asus gf2 gts 200@220 og 333@420

Win 2000. og alle de nyeste drivere for maks ytelse

Får 3500poeng i 3dmark 2001

[ Denne Melding var redigert av: blackice på 2001-11-19 19:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...