Gå til innhold

Høre på musikk?

Anbefalte innlegg

Leste i changelogen til nye CS/steam oppdateringen og der sto det et eller annet om mp3, men uansett spørsmålet mitt er om det er noe innebygd musikk spiller i Steam/CS:S/HL2 som gjør at jeg kan høre på musikk mens jeg spiller?

Vet at det ikke er lurt å ikke høre selve spille lyden siden da vet du aldri når noen kommer, men hadde vært digg med litt musikk når man spiller inniblant å :)

Og jeg vet jo at jeg bare kan høre på musikk fra winamp mens jeg spiller, men bare lurer siden jeg så noe om mp3 i change logen, kan hende jeg er lant utpå jorde nå, men det skader aldri å spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yepp, helst en som kan bruke samme batterier som MMR ;p

er du i EK for all del ikke glem bob marleys Jammin' og REM's What's the frequency kenneth?

selv bruker jeg winamp koblet med ett logitech internet explorer keyboard... media tastene der funker utmerket både i windows og ingame... blir heller ikke oppdaget som no cheat eller no slikt :)

Lenke til kommentar
selv bruker jeg winamp koblet med ett logitech internet explorer keyboard... media tastene der funker utmerket både i windows og ingame... blir heller ikke oppdaget som no cheat eller no slikt :)

Oh yeah, samme her. Eneste jeg irriterer meg over, er at volumkontrollen i Windows benyttes. Så hvis jeg skal justere Winamp-volumet (og ikke CS-volumet), så må jeg ut til skrivebordet.

Finnes vel ikke en måte å få scrollern til venstre til å justere volumet i Winamp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...