Nitrius Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Leste i changelogen til nye CS/steam oppdateringen og der sto det et eller annet om mp3, men uansett spørsmålet mitt er om det er noe innebygd musikk spiller i Steam/CS:S/HL2 som gjør at jeg kan høre på musikk mens jeg spiller? Vet at det ikke er lurt å ikke høre selve spille lyden siden da vet du aldri når noen kommer, men hadde vært digg med litt musikk når man spiller inniblant å Og jeg vet jo at jeg bare kan høre på musikk fra winamp mens jeg spiller, men bare lurer siden jeg så noe om mp3 i change logen, kan hende jeg er lant utpå jorde nå, men det skader aldri å spørre. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fins noe som heter HLamp som du kan spille av musikk med. Problemet er bare at det i flere tilfeller har blitt plukket opp som "cheat" av anti-cheatsystemer.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 4/5 ganger når jeg spiller hører jeg på musikk, og har lyd i bakgrunnen. Blir for kjedelig uten musikk, dessuten spiller jeg enda dårligere uten musikk. Husk det når dere skal ut i krig, ta med mp3-spiller! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 yepp, helst en som kan bruke samme batterier som MMR ;p er du i EK for all del ikke glem bob marleys Jammin' og REM's What's the frequency kenneth? selv bruker jeg winamp koblet med ett logitech internet explorer keyboard... media tastene der funker utmerket både i windows og ingame... blir heller ikke oppdaget som no cheat eller no slikt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 selv bruker jeg winamp koblet med ett logitech internet explorer keyboard... media tastene der funker utmerket både i windows og ingame... blir heller ikke oppdaget som no cheat eller no slikt Oh yeah, samme her. Eneste jeg irriterer meg over, er at volumkontrollen i Windows benyttes. Så hvis jeg skal justere Winamp-volumet (og ikke CS-volumet), så må jeg ut til skrivebordet. Finnes vel ikke en måte å få scrollern til venstre til å justere volumet i Winamp? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er faktisk en innebygd musikk-spiller i steam. Men det er mye greiere å bruke winamp. Den innebygde er bare elendig. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Det som blir dumt med winamp er at jeg må ut vis jeg vil bytte til det og det, eller stoppe, eller sette lyden opp og ned, ettersom jeg ikke har eller vil ha et tastatur med alle de unødvendige knappene etter min mening Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er faktisk en innebygd musikk-spiller i steam. Hvor finner du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå