Muteki Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 den som er brukt i super pc tråden er en Lian Li PC-V1100 altså den som er støydempa. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. Vil bare si at jeg er kjempe fornøyd med mitt Lian-Li PC-65B kabinett, og ville ikke skiftet til noe annet. Dette er veldig solide kabinetter og mulighetene er store (slik jeg ser det). Uttak bar HK-skuff o.l. *NB!* Leste en plass at i den nye V****-serien kunne strømforsyningene ha litt problemer med å passe, pga. at dybden ikke var så stor. *NB!* Men anbefaler deg å kjøpe Lian-Li. Gjerne dette: Lian-Li PC65BUSB! Tror tror du blir fornøyd med samme slags Lian-Li kabinett du velger Mvh Birger ---------------------------------------------------- GO LIAN-LI! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Japp, men passer ikke strømmen er det jo bare å kjøpe en ny Men, det kabinettet som du viste meg, hvor masse veier det? Og er lian li praktiske å drasse med på LAN? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Japp, men passer ikke strømmen er det jo bare å kjøpe en ny Men, det kabinettet som du viste meg, hvor masse veier det? Og er lian li praktiske å drasse med på LAN? jeg hadde det kabinettet på lan, pakk det inn i esken du fikk det i når du frakter det. eneste ulempen er ar den i sort lett blir riper i, ikke et kabinett som tåler juling. behandle det som om det var hårstråd av krystall. Nå har jeg samme kabinettet i fulltower utgaven. FULLtower esken veide 13kg da jeg hentet den på posten det var eske+kabinett med vindu+ usb lys+usb vifte+sigarettenner+deksel++ så det kabinettet du sikter til tipper jeg ligger på 8kg? Det er et sinnsykt lett kabinett, sidedørene kan ikke ha veid mer enn 100gram. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Så og legge kabinettet i bagasjerommet, selv om det er teppe der, er altså ikke sæerlig lurt? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så og legge kabinettet i bagasjerommet, selv om det er teppe der, er altså ikke sæerlig lurt? Ikke akkurat å anbefale nei. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm. Nei, men nå har jeg iallefall bestilt det, så skal jeg heller legge ut mine synspunkter å vinklinger! Hehe Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kabinettet er flott det -bare du får en god PSU inn i det litt begrensede stykke rom du har til rådighet. Designet er berre lekkert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Får gratulere da Håper du blir fornøyd da! P.S. Gi tilbake melding på hvordan det var? Mvh Birger Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk det nå ja. Første intrykket er at det er lekkert og lett. Jeg sliter litt med å få opp døra enda da. Det er ikke lett.... Hehe. Noen som har noen triks? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Fikk det nå ja. Første intrykket er at det er lekkert og lett. Jeg sliter litt med å få opp døra enda da. Det er ikke lett.... Hehe. Noen som har noen triks? Skru løs skruen som holder fast døra og dra skruen utover. Da åpnes låsen som holder døra på plass. Deretter er det bare å vippe døra ut Endret 27. desember 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 PC-V1000 Noen som kan gi noe feedback på dette kabinettet? Det ser ganske stort ut, men brude jeg gå for det? Selv om det er en anelse masse penger involvert i ett kabinett? Ser det har gått bra ut i tester. Hei du. Jeg har ikke akurat dette. men har storebroren (PC-V2000B) Jeg er veldig fornøyd med mitt. Ikke noe å si på det Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har skrudd av den skruen. Men virker ikke som det funker fordet. Det er jo en på hver side. Trodde du ikke måtte dra av all makt får å få den ut. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Har funnet ut at den har satt seg fast. Jeg skrur den helt opp, og ifølge anvisningen skal den gli lett opp. Hva skal jeg gjøre nå da? *Skuffet* Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Men erfaring med dette kabinettet er desværre dårlige. For det første fikk jeg ikke opp den ene døra, men måtte inn via den andre for å løfte opp noe som hadde satt seg i vranglås. Så etter noen timer med ikke skrueløs skruing fikk jeg omsider det meste inn, og da virket ikke power switch. Dette er det mest irriterende jeg har vært med på. I tillegg er det ett KAOS med alle strømledningene. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er aldri lett første gangen Med litt øving går det nok bedre . Har hatt 2 Lian Li kabinetter og har ikke noe negativt å si om dem ,utenom prisen gjerne . Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Må bare henge meg på her, Har Lian Li selv og er storfornøyd. enkelt, romslig og pent Eneste som drar ned er som sagt prisen, men det er et kabinett man har en stund, så med mindre man liker å bytte kabinetter, kan de anbefales på det aller aller varmeste Fordelen med psu i bunn forresten, er stabilitet Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, fatter. Jeg synes det er ett helt topp kabinett. Har vel hatt en 4-6 kabinetter før jeg fikk dette, men så var desværre Power switchen ødelagt. Det er dumt med det, men jeg har tenkt til å få tilsendt ett nytt, og håpe på bedere resultater! Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Likte så godt mitt Lian Li PC65BUSB jeg at jeg kjøpte enda ett Lian Li kabinett. Etter et kompromiss falt valget på et PC6077BUSB Kvaliteten er det ingenting og utsette på , men jeg på innrømme at det innvendige designet på PC65BUSB'en er å foretrekke. Det synes hvertfall jeg etter å hatt PC6077BUSB'et i hus i litt over to uker. Det modul baserte systemet i PC6077BUSB er litt tungvindt spør du meg. Neste gang blir det ikke noe kompromiss, da blir det et PC75BUSB på meg. Har også en Powerstream... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg fikk V-1100 eller noe istedefor! ^^ Til samme pris, og den er jo lydisolert. MEN, jeg har funnet ut av at power switchen ikke virker på det, jeg sendte melding til Espen på microplex, og han skulle sende en ny. Er det lett og bytte? Og det må jo være det, så lenge jeg har bare flyttet alt stashet til det nye, har ikke gjort noe mer liksom. Men de sa det var meget usannsynlig! :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå