Paulex Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 PC-V1000 Noen som kan gi noe feedback på dette kabinettet? Det ser ganske stort ut, men brude jeg gå for det? Selv om det er en anelse masse penger involvert i ett kabinett? Ser det har gått bra ut i tester. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Det er ett lian li, noe tvilsomt at så veldig mange kommer til å si noe stygt om det, tho, jeg har ikke sett tester, vet da ikke om det er bra at strømforsyningen er bunnmontert, men det er sikkert kjempebra..! Vurderte å kjøpe det selv, men kjøpte dette Lian Li PC6077USB og jeg er ikke misfornøyd, kabinettet er jo nydelig, så jeg skal ikke si det er en dårlig ide å kjøpe det.. Endret 17. desember 2004 av lock-aze Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bit-Tech.net har en ganske bra review av den: http://bit-tech.net/review/345/ Der kan du jo bedømme selv. Etter som jeg har hørt ser det mye bedre ut i virkligheten og kjøle evnen skal vist være helt på topp i forhold til PC-V1100. Tror du vil bli veldig fornøyd hvis du kjøper det. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har pcv 2100 og jeg er kjempe fornøyd med alt untatt prisen Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hehe ja prsien på Lian Li er ganske høy! Det kommer jo av rykte og hvordan det er bygd opp tipper jeg. Jeg selv sitter med et Lian Li og jeg mener at man får mye for penga! Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kan ikke fatte hvorfor det kabinettet koster så mye....synes ikke det er fint engang. Kjøp Aopen H600B. Kongekabinett til en bra pris! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kan ikke fatte hvorfor det kabinettet koster så mye....synes ikke det er fint engang.Kjøp Aopen H600B. Kongekabinett til en bra pris! For å være ærlig, så er jo dette en smakssak, personlig ville jeg ikke engang vurdert aopen kabinettet over mitt Lian Li. Men, som sagt, det er en smaks-sak. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kan ikke fatte hvorfor det kabinettet koster så mye....synes ikke det er fint engang.Kjøp Aopen H600B. Kongekabinett til en bra pris! For å være ærlig, så er jo dette en smakssak, personlig ville jeg ikke engang vurdert aopen kabinettet over mitt Lian Li. Men, som sagt, det er en smaks-sak. Joda, det er sant da. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Kan ikke fatte hvorfor det kabinettet koster så mye....synes ikke det er fint engang.Kjøp Aopen H600B. Kongekabinett til en bra pris! Hvis man skulle bedømme alt etter hvordan man liker det på utsiden ville du lagt litt etter. Jeg tror jeg går for det ja Ser jo helt rått ut! Liker litt design som ikke tar helt av, men heller er litt PENT bare Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror ikke du kommer til å angre, eneste jeg nesten angrer på er at jeg ikke kjøpte det som du tenker å kjøpe istedenfor det jeg har, men, gjort er gjort. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjøp sølv ihvertfall. Har svart LianLi sjølv, og det blir grisefort riper i det. =/ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Kjøp sølv ihvertfall. Har svart LianLi sjølv, og det blir grisefort riper i det. =/ Selv om jeg har sort DVD-brenner - floppy o.l? Nah, er vel ikke så farlig? Kan bare være litt varsom Men er det så langt som det ser ut til? Liksom INN. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Stealth er obligatorisk med et slikt kabinett, så farge på drev har lite å sei. Lenke til kommentar
boii Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Aopen H600B, eneste jeg er misfornøyd med er hodetelefon utgangen forran..den skurrer når jeg rører på musa. Lian Li PC-V1000 er sikkert bra, men selv har jeg lyst på Lian Li PC-V1100B. Synes det er penere, og leste en test som fenga, virka som det var evig bra lyddemping og luftgjennomstrømning. Lurer på hvordan strømforsyning som passer best Endret 20. desember 2004 av boii Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du får nok plass til dei fleste PSU-er i det kabinettet. Om du prioriterer støy: F/S (microplex) Ytelse: OCZ (netshop) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du får nok plass til dei fleste PSU-er i det kabinettet.Om du prioriterer støy: F/S (microplex) Ytelse: OCZ (netshop) Etter det jeg husker så passer IKKE OCZ strømforsyning inn i det kabinettet, den er vel 2 cm lengre enn en vanlig strømforsyning hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, stemmer vel det, blingsa litt der. Det kabinettet er vel et av dei som er snudd opp-ned innvendig. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jupp, en av hovedgrunnen til at jeg ikke kjøpte det, da jeg har en OCZ Powestream 520W og er ikke særlig lysten på å skifte den ut med en gang. Lenke til kommentar
boii Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal man sette inn strømforsyninga opp ned og da eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 er ikke det kabinettet brukt i super-pc tråden? der står det mange + og minus med det kabinettet- anngående strømforskyning osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå