Gå til innhold

Lian Li PC-V1000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett lian li, noe tvilsomt at så veldig mange kommer til å si noe stygt om det, tho, jeg har ikke sett tester, vet da ikke om det er bra at strømforsyningen er bunnmontert, men det er sikkert kjempebra..! :thumbup: Vurderte å kjøpe det selv, men kjøpte dette Lian Li PC6077USB og jeg er ikke misfornøyd, kabinettet er jo nydelig, så jeg skal ikke si det er en dårlig ide å kjøpe det.. :dribble:

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Kan ikke fatte hvorfor det kabinettet koster så mye....synes ikke det er fint engang.

Kjøp Aopen H600B. Kongekabinett til en bra pris!

For å være ærlig, så er jo dette en smakssak, personlig ville jeg ikke engang vurdert aopen kabinettet over mitt Lian Li. Men, som sagt, det er en smaks-sak. ;)

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte hvorfor det kabinettet koster så mye....synes ikke det er fint engang.

For å være ærlig, så er jo dette en smakssak, personlig ville jeg ikke engang vurdert aopen kabinettet over mitt Lian Li. Men, som sagt, det er en smaks-sak. ;)

Joda, det er sant da.

Lenke til kommentar

Hvis man skulle bedømme alt etter hvordan man liker det på utsiden ville du lagt litt etter.

Jeg tror jeg går for det ja :)

Ser jo helt rått ut! Liker litt design som ikke tar helt av, men heller er litt PENT bare :)

Lenke til kommentar

Aopen H600B, eneste jeg er misfornøyd med er hodetelefon utgangen forran..den skurrer når jeg rører på musa.

Lian Li PC-V1000 er sikkert bra, men selv har jeg lyst på Lian Li PC-V1100B. Synes det er penere, og leste en test som fenga, virka som det var evig bra lyddemping og luftgjennomstrømning.

Lurer på hvordan strømforsyning som passer best :hmm:

Endret av boii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...