Gå til innhold

Lydproblmere asus a7n8x deluxe.

The_Darkness

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har samma problemet...sinnsykt irriterende....og når lyden begynner å skurre med meg så begynner cs å hakke også...meget merkelig....hvilke minne og prosessor har du..?kan være at det har noe med det å gjøre..?jeg har 512mb pc3200 twinmos, amd 1800+, skjermkort har jeg hatt litt forskjellig av..og d har ikke vært noe forskjell....

Har installert winXp opptil flere ganger den siste tiden..og installert alt av nye drivere og sånt uten at det vil fungere...har prøvd kun med xp-driverne uten noe hell...tenkte på å prøve et pci lydkort, kanskje det vil fungere da..? men har ikke fått meg til å skaffe et ennå...

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Yeah! funnet en Midlertidig løsning på problemet.

når lyden blir skurrete er det bare å trykke Ctrl+alt+Del. avslutte oppgaven som heter explorer.exe og starte den på nytt igjen. da er lyden fin.

hvis dette ikke funker, noe det ikke alltid gjør, er det bare å "logge av" og "logge på" igjen. det har fungert hver gang så langt.

det jeg fortsatt lurer på er hva som kan være feil. har prøvd med nye drivere som dere sa, men det fungerte ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...