Gå til innhold

Hl2 Stopper plutselig?Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til et sted tror det er slutten av spillet men det klikker hvertfall og hele dataen fryser seg. skjonner ikke shiten av ka som skjer! trenger hjelp viss noen kan forklare meg litt ka som skjer! etter jeg skyter ned det skjoldet eller ka det er for noe sa klikker hele spillet! ligger inn et bilde av der jeg har kommet saan at dere kan se!

post-169-1103292397_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kommet til et sted tror det er slutten av spillet men det klikker hvertfall og hele dataen fryser seg. skjonner ikke shiten av ka som skjer! trenger hjelp viss noen kan forklare meg litt ka som skjer! etter jeg skyter ned det skjoldet eller ka det er for noe sa klikker hele spillet! ligger inn et bilde av der jeg har kommet saan at dere kan se!

Er spillet en piratkopi? Mener jeg så et sted en person som hadde samme problemet og der var det brukt en nedlastet variant av spillet.

Lenke til kommentar

Nej eg har det er ikke kopi! kjopte det paa expert.

Spesifikasjonene er som folgende:

Intel pentium 4 2.4

768mb Ram crusial

power color 9800 radeon pro 128 mb Ram

Ska no kunne kjore det ganske fint.

har de nyeste 4.12 Beta driverne til Ati. skjonner det bare ikke?

Tar godt imot hjelp takk :)

Lenke til kommentar
hmm.. problem med GPUen kanskje? sist jeg hadde slike problemer var med det gamle radeon 9700PRO kortet mitt, så jeg kjøpte x800xt og problemet er borte

Prøv å reinstaller driveren

Ikke at jeg vet så mye,. :roll:

Syntes det skulle vert helt unodvendig og kjope xt800 bare for det skulle no funket syntes jeg! Faen azz :no:

Lenke til kommentar
Tror det bare er warez versjonen som har dette problemet.... Tror dette ble tatt opp i en lignende tråd for en liten stund siden.. Jeg har en film som viser slutten om du ønsker den, den er på 18.9mb..

nej takk det gaar fint med den slutten.ps.er det lenge til slutten paa spillet derifra? men koffor i all verden skjer dette med spillet da og Nej det er ikke noe warez versjon eller bittorent. Alt er ekte kjopte dvd versjonen paa expert, saa ikke kom her og si nokke annet :hrm:

Lenke til kommentar
Tror det bare er warez versjonen som har dette problemet.... Tror dette ble tatt opp i en lignende tråd for en liten stund siden.. Jeg har en film som viser slutten om du ønsker den, den er på 18.9mb..

nej takk det gaar fint med den slutten.ps.er det lenge til slutten paa spillet derifra? men koffor i all verden skjer dette med spillet da og Nej det er ikke noe warez versjon eller bittorent. Alt er ekte kjopte dvd versjonen paa expert, saa ikke kom her og si nokke annet :hrm:

Huh? Selger ikke ElKjøp CD versionen da?

Lenke til kommentar
hmm.. problem med GPUen kanskje? sist jeg hadde slike problemer var med det gamle radeon 9700PRO kortet mitt, så jeg kjøpte x800xt og problemet er borte

Prøv å reinstaller driveren

Ikke at jeg vet så mye,. :roll:

Syntes det skulle vert helt unodvendig og kjope xt800 bare for det skulle no funket syntes jeg! Faen azz :no:

Var ikke pga problemet jeg kjøpte, var fordi 9700en ble for dårlig tilo spillene jeg ville spille. Jeg hadde bare mistanker om at det var 9700en som ødela, uansett

x800xt roxxors :D

"Huh? Selger ikke ElKjøp CD versionen da?"

-Busted :!: -> :p

Endret av co2
Lenke til kommentar

Ok.. men dette er slutten... :)

Lenke til kommentar

Huh? Selger ikke ElKjøp CD versionen da?

:nei: Idiot sa EXPERT ikke ELKJØP les etter! OG ja Elkkjøp har Cd versionen!

Lenke til kommentar

hvorfor tror så mange det er warez bare man får ett problem med spill,har inntrykk av at mange her tror det,første de spør om er om det er warez eller ikke.

jeg har samma problemet og har kjøpt HL2..til meg så tror jeg det er maskinen sin feil,den jobber som bare helsinki(dere trodde vel jeg skulle si noe annet dere :p ),og fps'en synker ned til 10.

og en pengeløs stakkar som meg har ikke råd til ny innmat til pc'en min.

og TCi...kan du laste opp den filen?vil gjerne se slutten

Lenke til kommentar
ta ut 256 mb ram brikka.. det hjalp for meg i allefall..!

:hmm: ta den ut. hvorfor det da. koffor funker det bedre da?

jeg fikk problemer med å lese spill med 1x512 mb pc 3200, og 1x256 mb pc3200 brikke.. hakke peiling hvorfor det ble problemer, men det hjalp og ta ut den ene brikka! bare prøv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...