Wild Berries Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei Har arvet endel ting og tang etter min bror`s noe brå bortgang. Og det har gått noen får år nå, og jeg har da tatt meg muligheten til å se igjennom noen av tingene. Og det dukker opp mangt og mye. Mye Hardware ting, som jeg ikke selv trenger og vil bli "kvitt". Fant idag en Miksepult av merket Squale M100, den er lite brukt og finner ikke merket på nett. Det er bildet av en Hai, på framsiden også. Noen DJ`er der ute (eller andre) som vet hva noe slikt kan selges for, og eventuelt om Dere trenger en slik miksepult ? Eventuelt en link til forhandler ? Takk for alle input`s God Helg MvH WB Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 du kunne jo prøve å legge det ut til salgs på qxl.. se om dt er noe av interesse hvis det er noe du skal "kvitte" deg med... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hold deg unna qxl, legg ut på www.finn.no om du skal selge den! I fjor kjøpte jeg en dobbel cd-spiller på qxl.no, etter 14 dager kom den fortsatt ikke. Sendte mailer og fikk ikkeno svar. Ringte og nummeret var ikke i bruk. Satte igang en mannsjakt av dimensjoner men fant ikke fyren, han hadde opgitt falsk info til alle og enhver. Fikk tak i ex-dama hans, men hun ante heller ikkeno... Får jeg tak i den fyren skal jeg ødelegge han!!! Endret 20. desember 2004 av Fredric Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 beklager det med broren din... Men hva av hardware er det da? sikkert noen som vil gi et par bud, kanskje meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hold deg unna qxl, legg ut på www.finn.no om du skal selge den! I fjor kjøpte jeg en dobbel cd-spiller på qxl.no, etter 14 dager kom den fortsatt ikke. Sendte mailer og fikk ikkeno svar. Ringte og nummeret var ikke i bruk. Satte igang en mannsjakt av dimensjoner men fant ikke fyren, han hadde opgitt falsk info til alle og enhver. Fikk tak i ex-dama hans, men hun ante heller ikkeno... Får jeg tak i den fyren skal jeg ødelegge han!!! på qxl har du gode muligheter for å sjekke tilbakemeldinger fra andre som en selger/kjøper har handlet med før. når du ikke sjekker denne tilbakemeldingen før du kjøper noe på forskudd har du deg selv å takke egentlig... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 på qxl har du gode muligheter for å sjekke tilbakemeldinger fra andre som en selger/kjøper har handlet med før. når du ikke sjekker denne tilbakemeldingen før du kjøper noe på forskudd har du deg selv å takke egentlig... http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...E27007B2FB0C151 Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Godmorgen alle sammen Takk for alle svarene jeg har fått til nå. Som skrevet er det en "enkel" miksepult av merket Squale m 100, det er også avbildet en hai med åpen kjeft på. Det viser ikke tegn til at den er brukt på noen som helst måte, han var også opptatt med å ta vare på ting. Jeg har ikke klart å finne ut når det er produsert, men det er produsert i China. På baksiden er det følgende : 1. 16 volt ac input. (har ikke funnet 240 til 16 volt ac adapter. 2. Output med Rec / Master, Left and Right. 3. Input med CH1 Phono- Line (Left and Right) 4. Input med CH2 Phono- Line (Left and Right) 5. 1 Stk Phono 5.5 mm Jack. 6. 1 Stk Jording. Serial nummer : 970300613. Har ringt forskjellige seriøse lyd foretninger men med nedslående resultat.. Som skrevet vet jeg ikke pris, hva jeg kan selge dette for, siden det virker som om det ikke finnes noen som kjenner til dette merket. Men Takker atter engang for at Dere tar Dere tid til å avhjelpe. Og til ballemann, vet Herren hva det eventuelt kan selges for, siden De "vil gi bud" ? Siden jeg ikke liker å bli lurt, og heller ikke liker å lure noen, så Vennligst gi lyd Ha en fortsatt Riktig God Dag alle sammen. MvH WB Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Godmorgen alle sammen Takk for alle svarene jeg har fått til nå. Som skrevet er det en "enkel" miksepult av merket Squale m 100, det er også avbildet en hai med åpen kjeft på. Det viser ikke tegn til at den er brukt på noen som helst måte, han var også opptatt med å ta vare på ting. Jeg har ikke klart å finne ut når det er produsert, men det er produsert i China. På baksiden er det følgende : 1. 16 volt ac input. (har ikke funnet 240 til 16 volt ac adapter. 2. Output med Rec / Master, Left and Right. 3. Input med CH1 Phono- Line (Left and Right) 4. Input med CH2 Phono- Line (Left and Right) 5. 1 Stk Phono 5.5 mm Jack. 6. 1 Stk Jording. Serial nummer : 970300613. Har ringt forskjellige seriøse lyd foretninger men med nedslående resultat.. Som skrevet vet jeg ikke pris, hva jeg kan selge dette for, siden det virker som om det ikke finnes noen som kjenner til dette merket. Men Takker atter engang for at Dere tar Dere tid til å avhjelpe. Og til ballemann, vet Herren hva det eventuelt kan selges for, siden De "vil gi bud" ? Siden jeg ikke liker å bli lurt, og heller ikke liker å lure noen, så Vennligst gi lyd Ha en fortsatt Riktig God Dag alle sammen. MvH WB den der kan du vel få ca 2-500kroner for... er jo en 2 kanals mixer av dog ett merke man ikke finner ut noenting om... men uansett... så brukbar ut.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sorry det med brodern din........... men, tror QXL graver sin egen grav der ja..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå