radisson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hva er det som er forskjellene mellom L550 og L550K?Ser at L550K er TCO-04 godkjent, men er det noen andre vesentlige forskjeller? Vurderer å bestille en... Noen som hvet hva forkjellen er da? tror forskjellen er at K er svart. Endret 23. desember 2004 av radisson Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 altså ingen i praksis? Lenke til kommentar
radisson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 altså ingen i praksis? det kan jo være stor subjektiv forskjell mellom å ha svart og hvit ramme rundt skjermen da :-) Noen foretrekker svart :-) Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe, godt du huska det før du fikk den. Alltid morro å stirre på nytt dataustyr man ikke får brukt Ja, ikke sant Gleder meg ihvertfall som eg unge, har en 15" Siemens Nixdorf nå Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Regner med at den svarte også er på tilbud..? Eller er det fast pris på den? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Regner med at den svarte også er på tilbud..? Eller er det fast pris på den? Den var på dagens tilbud på komplett.no Den svarte jah, tilbudet var på 2.249. Ordinær pris er 2.999 trur jeg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Regner med at den svarte også er på tilbud..? Eller er det fast pris på den? Den var på dagens tilbud på komplett.no Den svarte jah, tilbudet var på 2.249. Ordinær pris er 2.999 trur jeg VAR? det er da tilbud enda, eller? Tenkte jeg skulle kjøpe den i morgen. det er vel tilbud på den enda da? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva er det som er forskjellene mellom L550 og L550K?Ser at L550K er TCO-04 godkjent, men er det noen andre vesentlige forskjeller? Vurderer å bestille en... L550K er vel ikke TCO04 godkjent? Så vidt jeg ser står det TCO99. Er det noe som heter TCO04? Tviler.. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Regner med at den svarte også er på tilbud..? Eller er det fast pris på den? Den var på dagens tilbud på komplett.no Den svarte jah, tilbudet var på 2.249. Ordinær pris er 2.999 trur jeg VAR? det er da tilbud enda, eller? Tenkte jeg skulle kjøpe den i morgen. det er vel tilbud på den enda da? Den er til den samme prisen ja, så nettopp på komplett at den ikke har steget i pris. Endret 23. desember 2004 av Wrath of The Duck Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva er det som er forskjellene mellom L550 og L550K?Ser at L550K er TCO-04 godkjent, men er det noen andre vesentlige forskjeller? Vurderer å bestille en... Dette finnes det uttalige tråder om. L550K har svart ramme. TCO-03 (-04 finnes vel ikke) godkjenninga tillater ikke svart ramme, så derfor blir en skjerm som er identisk som en TCO-03 godkjent skjerm, men med svart ramme, bare godkjent som TCO-99. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har akkurat kjøpt skjermen, den grå varianten. Den fungerer glimrende i HL2, og Far Cry etter som jeg kan se, men jeg har aldri spilt på LCD før. Det beste med skjermen er imidlertid lys-sensoren som justerer bakbelysningen etter hvor mørkt det er i rommet. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det var TC0-03 jeg mente, hehe Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Håpløst å bruke lyssensoren om man regulerer gamma og kontrast selv i spill? Bruker hotkeys selv. Får skjermen snart så fort de klarer sende til rett postkontor. DVI kabelen og skjermen ble sendt i 2 kolli, men posten klarte levere skjermen på feil postkontor. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Håpløst å bruke lyssensoren om man regulerer gamma og kontrast selv i spill? Bruker hotkeys selv. Får skjermen snart så fort de klarer sende til rett postkontor. DVI kabelen og skjermen ble sendt i 2 kolli, men posten klarte levere skjermen på feil postkontor. Akkurat det samme skjedde med meg, det står at det er 2 pakker som blir levert. Når jeg egnetli tenkte at alt kom sammen, va har dette å si iforhold til prisen? PS: Skjermen kom egentlig idag, men fikk ikke tid til å hente den Men imorgen derimot, Wohoo Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det har vel ikke noe å si for prisen. Skjermen kommer ferdigpakket fra produsenten, derfor må DVI-kabelen ha egen eske. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Rart komplett f eks ikke bare åpner eska og slenger kabelen oppi. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Det har vel ikke noe å si for prisen. Skjermen kommer ferdigpakket fra produsenten, derfor må DVI-kabelen ha egen eske. Ok, det var godt å høre. Takker nå for alle svar og råd jeg har fått. Dere har vært til stor hjelp Mvh Martin Øvergård aka Wrath of the duck Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Rart komplett f eks ikke bare åpner eska og slenger kabelen oppi. Er vel sikkert noen bestemmelser på slikt og Men jeg syns det er mer ille at ikke produsentene legger ved dvi kabel i stedet for vga kabel. De fleste kjøper jo likevel dvi i tillegg Endret 29. desember 2004 av XeRam Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Har endelig fått skjermen, du verden får et nydelig syn Gleder meg framover nå. Kan ikke utrykke hvor stor forskjell ifra min gamle skjerm. Denne skjermen er absolutt grei i bruk Lenke til kommentar
Canned Man Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ser at skjermen "kun" støtter 16.19 millioner farger - jeg kjøpte en BenQ tidligere som støttet omtrent samme antall - resultatet var at man på gradients kunne se stygge striper og interpolering av farger når man hadde forstørret gradient-bildet. noen som kan si om denne skjermen lider av det samme? Jeg trodde alle LCD-skjermer kom med 16,2M farger. Har forresten lurt på hvorfor de ikke leveres med 16,7M. Jeg skulle anta at det kan bli litt stygge overganger dersom det man ser på er 16,7, men skjermen kun klarer 16,2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå