Jan Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 @ MacManus: Grunnen til at det bli pes og mas rundt LOTR-filmene her inne, er fordi folk faktisk putter dem i en tråd hvor de værste filmene som er sett listes opp. Og Ringenes Herre er ikke akkurat verdig en plass her. Da har man iallefall ikke sett mye film. Men det er greit. Jeg skulle bare nevne det. Er det ikke akkurat de som har sett såpass mye med film som innser at denne filmen faktisk ikke er så spektakulær? Det har fortsatt bare med meninger å gjøre, så hvis noen ikke likte en film du digget er de ikke mindre "filmekspert" av den grunn. Helt latterlig å basere alt om en person på én film, der man enten må like den eller være idiot. Jeg kan komme på flere eksempler på hjernedøde 2fast2furious-diggere som elsket RH... Fremdeles så fortjener ikke LOTR å bli kalt dårlige filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Fremdeles så fortjener ikke LOTR å bli kalt dårlige filmer. Jepp, det er din mening. Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Den verste filmen: Miss Undercover VERSTE FILMEN JEG HAR SETTTTTTTTTTT Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Blææææh ... Sandra Bullock Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Drittfilmer: Dis - En Historie Om Kjærlighet (som ble en suksess på norske kinoer fordi folk ville se hvor forferdelig dårlig den var) Glitter Gigli Crossroads...hahahaha!! Men den aller verste...den mest stinkende møkkafilmen noensinne: House of the Dead Fy faen... Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 The Matrix 1, 2 & 3 Chronicles of Riddic Conan the Warrior 12 Monkeys Delta Force Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Dis - En Historie Om Kjærlighet (som ble en suksess på norske kinoer fordi folk ville se hvor forferdelig dårlig den var) :!: Zoidman: 12 Monkeys??? Det er jo en fantastisk film! Let me guess, enten så hater du science fiction generelt eller så skjønte du den ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Conan the Warrior Det finnes ingen "Conan the Warrior". Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 catwoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 12 Monkeys??? Det er jo en fantastisk film! Let me guess, enten så hater du science fiction generelt eller så skjønte du den ikke. IYHO (in your humble opinion) Filmer som 12 Monkeys og Donnie Darko appellerer ikke til meg (og et par andre), men det betyr ikke at vi ikke skjønner dem. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Zoidman: 12 Monkeys??? Det er jo en fantastisk film! Let me guess, enten så hater du science fiction generelt eller så skjønte du den ikke. Hehe, jeg elsker Sci-Fi. Ingen sjanger over, ingen ved siden! Jeg forsto filmen, men den var litt for spesiell for meg. Var forresten noen år siden jeg så den, så jeg husker ikke så mye av handlingen. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Dis - En Historie Om Kjærlighet (som ble en suksess på norske kinoer fordi folk ville se hvor forferdelig dårlig den var) :!: Zoidman: 12 Monkeys??? Det er jo en fantastisk film! Let me guess, enten så hater du science fiction generelt eller så skjønte du den ikke. Skjønne?Du skjønner jo ikke engang at wrestling er talentløst skuespill på laveste nivå . :!: LarsP Skrevet: 21/12/2004 : 23:48 Rob Van Dame og Rey Mysterio i imho de råeste wrestlerne der ute. Makan til tricks skal du lete lenge etter - enormt show! 12 Monkeys er en søpplefilm. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Stjerne for en dag Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 12 Monkeys er ingen søpplefilm. Selvom den ikke er standard mainstream, så betyr det ikke nødvendigvis at den er dårlig. Jeg likte den veldig. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 De nyeste James Bond filmene (etter "Golden Eye") Lenke til kommentar
torjew Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Finnes vel ikke dårligere film enn Daredevil. Tror jeg sov meg igjennom filmen... zZz... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 haha, hva har dere røyka? Hulk var knallbra, den var ganske tro til tegneserien, og ikke den tragisk dårlige tv-serien. Starship Troopers 2 er forøvrig den mest skuffende oppfølgeren jeg tror jeg har sett. Ufattelig at en slik B-film får lov til å pryde seg med den tittelen. Så den skriver jeg under på. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Blir det poll tilslutt eller? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 gay niggers from outer space er ikke akkurat kvalitet heller.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Blir det poll tilslutt eller? Jepp. Får håpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå