Gå til innhold

Kåring av forumets minst likte film


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Exit wounds med råharry Steven segal.  :p

 

[img...]http://www.labutaca.net/fotos/3/heridaabierta/heridaabierta.jpg[/img]

Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry.

 

 

Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes.

Bare fordi du er fanboy av mannen betyr ikke at mannen eier et snev av talent eller at noen av filmene er underholdene eller original på noen slags måte. De er kanskje råharry med vilje, men er de også pissdårlig med vilje? Går du ut for å lage en dårlig film, og lykkes, gjør det ikke filmen noe bedre.

Altså, Steven Segal er jo sammen med Stallone, Buscemi og Schwarzenegger selve definasjonen på 80-talls action da. Kan ikke snakke dritt om han i den forstand at filmene hans suger. På den tiden han var konge, var slike filmer som han med i konge. Og skuespiller-talent er jeg ikke helt sikker på at han har, men han er beintøff - og han hører hjemme i de matchofilmene han har laget. Steven Segal er tøff, og det er de hjernedøde filmene hans og. Jeg har ikke 10 av dem liggende, men jeg har et par gode gamle ja ...

 

Steven fortjener ikke verdens dårligste film tittelen etter min mening nei! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Altså, Steven Segal er jo sammen med Stallone, Buscemi og Schwarzenegger selve definasjonen på 80-talls action da.

Buscemi = definisjon på 80-talls action? I think not.

 

Seagal suger, suger, suger.

Lenke til kommentar
Altså, Steven Segal er jo sammen med Stallone, Buscemi og Schwarzenegger selve definasjonen på 80-talls action da.

Buscemi = definisjon på 80-talls action? I think not.

 

Seagal suger, suger, suger.

Buscemi ruler!

 

Segal er komedie :hmm:

 

EDIT: er steve Buscemi det er snakk om? :/ er litt på bortebane her :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Exit wounds med råharry Steven segal.  :p

 

[img...]http://www.labutaca.net/fotos/3/heridaabierta/heridaabierta.jpg[/img]

Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry.

 

 

Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes.

Bare fordi du er fanboy av mannen betyr ikke at mannen eier et snev av talent eller at noen av filmene er underholdene eller original på noen slags måte. De er kanskje råharry med vilje, men er de også pissdårlig med vilje? Går du ut for å lage en dårlig film, og lykkes, gjør det ikke filmen noe bedre.

Altså, Steven Segal er jo sammen med Stallone, Buscemi og Schwarzenegger selve definasjonen på 80-talls action da. Kan ikke snakke dritt om han i den forstand at filmene hans suger. På den tiden han var konge, var slike filmer som han med i konge. Og skuespiller-talent er jeg ikke helt sikker på at han har, men han er beintøff - og han hører hjemme i de matchofilmene han har laget. Steven Segal er tøff, og det er de hjernedøde filmene hans og. Jeg har ikke 10 av dem liggende, men jeg har et par gode gamle ja ...

 

Steven fortjener ikke verdens dårligste film tittelen etter min mening nei! :D

Steven Segal lagde nesten ingen filmer på 80-tallet,

 

 

de 3 store Action heltene er.

 

Arnold, Sylvester og Bruce.

 

Arnold for Terminator

Sylvester for Rambo

og Bruce for Die Hard

Lenke til kommentar
Exit wounds med råharry Steven segal.  :p

 

[img...]http://www.labutaca.net/fotos/3/heridaabierta/heridaabierta.jpg[/img]

Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry.

 

 

Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes.

Bare fordi du er fanboy av mannen betyr ikke at mannen eier et snev av talent eller at noen av filmene er underholdene eller original på noen slags måte. De er kanskje råharry med vilje, men er de også pissdårlig med vilje? Går du ut for å lage en dårlig film, og lykkes, gjør det ikke filmen noe bedre.

Altså, Steven Segal er jo sammen med Stallone, Buscemi og Schwarzenegger selve definasjonen på 80-talls action da. Kan ikke snakke dritt om han i den forstand at filmene hans suger. På den tiden han var konge, var slike filmer som han med i konge. Og skuespiller-talent er jeg ikke helt sikker på at han har, men han er beintøff - og han hører hjemme i de matchofilmene han har laget. Steven Segal er tøff, og det er de hjernedøde filmene hans og. Jeg har ikke 10 av dem liggende, men jeg har et par gode gamle ja ...

 

Steven fortjener ikke verdens dårligste film tittelen etter min mening nei! :D

Steven Segal lagde nesten ingen filmer på 80-tallet,

 

 

de 3 store Action heltene er.

 

Arnold, Sylvester og Bruce.

 

Arnold for Terminator

Sylvester for Rambo

og Bruce for Die Hard

Altså...

 

- Above the Law

- Hard To Kill

- Marked for Death

- Out for Justice

 

osv...

 

Første er fra 88 og resten fra tildig nittitall....

Så ro deg... ;)

Lenke til kommentar
Altså, Steven Segal er jo sammen med Stallone, Buscemi og Schwarzenegger selve definasjonen på 80-talls action da.

Buscemi = definisjon på 80-talls action? I think not.

 

Seagal suger, suger, suger.

Du er vel for ung til å forstå hvordan det var.

For en gangs skyld er jeg enig med wh1te (og ja, jeg er gammel nok til å vite akkurat hvordan det var). :yes:

 

Segal er en figur som ikke passer helt inn i hverken 80 eller 90-tallet, kanskje derfor vi oppfatter ham som så elendig.

Lenke til kommentar

Dette har blitt en interessant tråd.

 

Ser folk som nominerer filmer, og blir totalt overkøyrt av bedrevitere, som sjølsagt berre "deler" si meining. Er ikkje det nettopp det dei andre også gjer?

Sjøl om eg stort sett er enig i det meste av det som blir sagt er det vel lov til eiga meining?

 

No har eg ikkje sett King Arthur, men om mange nominerer King Arthur til dårligaste film, burde den ikkje komme på lista då? :shrug:

 

Gir mi stemme til Starship troopers btw...et totalt makkverk. 1'aren var i det minste morsom på en merkelig måte..

 

Edit: må vel gjere meg klar for full flaming tilbake her no... :whistle:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
No har eg ikkje sett King Arthur, men om mange nominerer King Arthur til dårligaste film, burde den ikkje komme på lista då? :shrug:

Da trengs det en kraftig god begrunnelse, for den er ikke å betrakte som "down there". Dyktig regissør, pen og særegen å se på, skuespill fra en hylle høyt oppe. Grei underholdning.

Lenke til kommentar
No har eg ikkje sett King Arthur, men om mange nominerer King Arthur til dårligaste film, burde den ikkje komme på lista då? :shrug:

Da trengs det en kraftig god begrunnelse, for den er ikke å betrakte som "down there". Dyktig regissør, pen og særegen å se på, skuespill fra en hylle høyt oppe. Grei underholdning.

Vi har nok ikke sett samme versjon :whistle:

 

Trashy teatralsk tribalinspirert fantasy med brautete og flåsete machospeak der dialogen skulle vært. Og da har jeg ikke en gang nevnt manuset....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Trashy teatralsk tribalinspirert fantasy

På hvilken måte, hvilket plan?

 

flåsete machospeak der dialogen skulle vært.

 

Ok, så ga de litt f i nyanser, men det er bare moro. Dessuten er det plenty med normale samlebåndproduserte dialoger.

 

Og da har jeg ikke en gang nevnt manuset....

 

Det var vel egentlig det du gjorde? Eller tenkte du på noe annet som storytellingen, som for sin del lider under samme, gamle modell, om man snakker generelt. Kanskje du ikke likte måten karakterene evt. hendelsene drev frem historien?

 

Mulig det var noe som ødela den filmen helt, i så fall fikk jeg ikke det med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...