Gunfreak Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 10-blues borthers. Seriøst? Blues Brothers er jo en fantastisk film! This is what I'm saying! Det må være noe galt med folk hvis de mener at Blues Brothers er verre enn 2fast2furious eller xXx... Blues Brothers er en klassiker Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 For å si det sånn... Den største skuffelsen jeg noengang har hatt når det gjelder film. Så er det Jurassic Park: The Lost World. Husker jeg nesten ble forbanna i kinosalen og hadde lyst til å bare gå. Jeg var ekstremt fan av orginalen, og syns den der bare ødela hele konseptet totalt. Hvilket det også gjorde. Forventet meg ingenting av nummer 3 - så den skuffet ikke fullt så mye, og var egentlig bedre. Men det er vel det eneste jeg husker av rævva filmer. Alle den millioner andre husker jeg ikke - for dårlige filmer går bare i glemmeboka. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 The Hulk var elendig. Prøvde og sjå teikneserieaktig ut, men det funka ikkje. Windtalkers var ein patetisk krigsfilm. Einaste eg kjem på no, men det er mangen drittfilmer der ute. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 @SkyMarshall: Tre'ern sugde ihvertfall da ^^ Var så elendig spilt at den nesten var morsom. Alt ble bare teit. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 @ Pain: Ja treern sugde hardt den også. Forskjellen var at når den kom var forventningene null og niks - noe som gjorde skuffelsen lik null også! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 @ Pain: Ja treern sugde hardt den også. Forskjellen var at når den kom var forventningene null og niks - noe som gjorde skuffelsen lik null også! Jupp, skjønte det Hmm, kan jeg komme på flere suxx0rfilmer i slengen tro... Replacement Killers? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Replacement Killers er kul. det er den eneste amerikasnke filmen som greide å gi HK feelingen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 barb wire... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Ser ut som jeg liker "dårlige" filmer da Eneste jeg kan se meg enig i, er posten til snow_dog Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Sitter igjen med inntrykket av at folk enten ikke ser så mye film eller at man har dårlig hukommelse. Mitt forslag "blant mange".. til dårlig film Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Exit wounds med råharry Steven segal. Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry. Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Exit wounds med råharry Steven segal. Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry. Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes. Jepp, det er mannen det! This is a HAPPY face :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Og jeg glemte nesten National Security! Ajaj, hvordan kan jeg glemme national security... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Exit wounds med råharry Steven segal. [img...]http://www.labutaca.net/fotos/3/heridaabierta/heridaabierta.jpg[/img] Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry. Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes. Bare fordi du er fanboy av mannen betyr ikke at mannen eier et snev av talent eller at noen av filmene er underholdene eller original på noen slags måte. De er kanskje råharry med vilje, men er de også pissdårlig med vilje? Går du ut for å lage en dårlig film, og lykkes, gjør det ikke filmen noe bedre. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 På kollisjonskurs.... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Holocaust. Sånn film om jøder, og hitler og alt det tullet der. Varer i 10 timer eller noe, og så er det så utrooooolig lange scener. Den siste timen i filmen skjedde det noe ialfal. Vi så den på skolen. Terningkast: 1 (Hvis ikke det er mulig å gi 0 da?) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Du som nevnte Con Air: Tuller du? Den er jo skitbra! At Dave Chapelle var med var helt konge. Enste som gjorde denne filmen verdt å se var Steve Buscemi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Du som nevnte Con Air: Tuller du? Den er jo skitbra! At Dave Chapelle var med var helt konge. Enste som gjorde denne filmen verdt å se var Steve Buscemi Det er gjerne det som er så merkelig med den filmen; den er ikke noe god, men Buscemi spiller faktisk utrolig bra (som alltid), og har noen fascinerende gode replikker til tider. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Buscemi er en av mine favorittskuespillere gjennom tidene. Sammen med Tim Roth så danner han en herlig psykopatduo. Ny film: Rollerball (2002), en fryktelig, FRYKTELIG dårlig film! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Buscemi er en av mine favorittskuespillere gjennom tidene. Sammen med Tim Roth så danner han en herlig psykopatduo. Synd at de kun har laget filmer sammen der ingen av dem er psykopater. Jeg tror jeg ringer Q og foreslår en ny film, med Roth og Buscemi i hovedrollene som psykopater. *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå