Gå til innhold

Kåring av forumets minst likte film


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det sånn...

Den største skuffelsen jeg noengang har hatt når det gjelder film. Så er det Jurassic Park: The Lost World. Husker jeg nesten ble forbanna i kinosalen og hadde lyst til å bare gå. Jeg var ekstremt fan av orginalen, og syns den der bare ødela hele konseptet totalt. Hvilket det også gjorde. Forventet meg ingenting av nummer 3 - så den skuffet ikke fullt så mye, og var egentlig bedre. Men det er vel det eneste jeg husker av rævva filmer. Alle den millioner andre husker jeg ikke - for dårlige filmer går bare i glemmeboka.

Lenke til kommentar
Exit wounds med råharry Steven segal.  :p

 

heridaabierta.jpg

Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry.

 

 

Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes.

Jepp, det er mannen det! This is a HAPPY face :!:

Lenke til kommentar
Exit wounds med råharry Steven segal.  :p

 

[img...]http://www.labutaca.net/fotos/3/heridaabierta/heridaabierta.jpg[/img]

Bare fordi du ikke ser gleden av en seagal film så betyr ikke det at dette er dårlige filmer. Du må like SJANGEREN for å kunne like disse filmene. Hele poenget med filmene er jo at de skal være råharry.

 

 

Jeg er stor seagal fan og har over 10 av hans filmer liggendes.

Bare fordi du er fanboy av mannen betyr ikke at mannen eier et snev av talent eller at noen av filmene er underholdene eller original på noen slags måte. De er kanskje råharry med vilje, men er de også pissdårlig med vilje? Går du ut for å lage en dårlig film, og lykkes, gjør det ikke filmen noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...